Gjest sug lut Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Jeg tipper pila, dunder og blond melder seg og får jobben. I tillegg kommer endel smårips som stort sett har vært enten overlykkelige over nye boobs eller opptatt av nyanser av veggmaling eller dødelig fornærma over motstand i egen tråd, og de får høre at nei, dessverre, vi har det vi trenger. Da melder de seg ut etter å ha æreskjelt alt og alle og går furtne hjem med fotballen under armen, for et SLIKT sted vil de ikke være, før de uka etter er på'n igjen med munnen så sammensnurpa som ei middels høneræv, og de er førstemann som skriker på moderator når det gjelder dem selv, men også førstemann som klager på moderator når deres egne anonyme ryggstikking nappes ut. Hurra for den nye tid.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Jeg tipper...*øredøvende trommevirvel*... SUG LUT!!!
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Aldri. Jeg er genuint uinteressert i å rydde for andre.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Ååååh? Her som alt er på stell og ingen høns som hakker på noen? Skjønner ikke hva du mener jeg... Moderering på disse sidene kommer jo til å gå som en lek!
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Egentlig kan man jo bare legge seg på den standarden som allerede er, da blir det en lett jobb.
Gjest Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Det har jo lenge vært brukere her som er moderatorer tror jeg, ikke at det har forandret på så mye
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Ingen dum idé. If you can't beat them, join them? Nei, gitt... Hyller for tiden det middelmådige i livet og syns det er helt supert med det forutsigbare. Setter enda mer pris på det etter en tur innom her med jamne mellomrom. All honnør til den som tar jobben!
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Medmindre webmaster Janne er bruker også, og i tillegg lystløgner, er det ikke det. Spurte henne nemlig om når det skal skje senest for tre dager siden.
Gjest Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Da har det sikkert bare vært et par lystløgnere som har påstått at det finnes flere moderatorer, Janne virker ikke som en lystløgner ;) Huff, jeg orker ikke være moderator her på denne siden. For en jobb å skulle skille helt klart sletteklare tråder fra annen skit som strengt tatt kan få ligge.
Aliena Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Tipper de får problemer med å finne noen som egner seg, ettersom de snilleste skravlerne sannsynligvis riktig utfolder seg som slemme anonyme her.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Hva? Er det moderatorer her??? Mr.Perfect
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 Kan man sende inn søknad på det? Og hva er i så fall betalingen?
Dunder Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 Nei, huff, jeg ville blitt høy på makt og kastet ut alle brukere med smileys, sommerfugler eller hjerter i nicket sitt.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 For ikke å snakke om alle gullegullmamsemomsene?
Tigerpote Skrevet 4. april 2010 #17 Skrevet 4. april 2010 Jeg vil gjerne ha både hjerter, sommerfugler og glitter i nicket mitt, den eneste grunnen til at jeg ikke har det er at jeg ikke vet hvordan jeg lager det. Jeg tror webmaster Janne er bruker her, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå