Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?v=wall&gid=371275126246 Er egentlig imot sånne tiggesider på facebook, men her måtte jeg overføre 20 kr. Egentlig bare for å se om de tikker tilbake på kontoen min om noen år
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Samme greia som de som ber om småbeløp fordi de bor i utlandet et sted og skal ha penger til operasjoner osv. Bare lureri, håper han der blir avslørt og anmeldt
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Han? Er ei jente som har laget denne siden og står bak den.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg gir IKKE. Vet om minst 10 personer som trenger det mer enn henne!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Samme søren, han, hun, det, den, hvem bryr seg? Poenget mitt var at dette er ikke noe annet enn svindel, og vedkommende kommer uansett ikke til å ha råd til å sitte med hus når HUN har 29000 kroner i årsinntekt, og 4000 av disse går til skatt... Synes synd på folk som er så lite oppegående at de ikke skjønner at hun prøver å øke mndsinntekta ved å svindle folk. Tragisk
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Å se på ligninga for 2008 er vel lite representabelt. Virker jo som hun har tatt tak i livet nå da, og hun får nok mer enn 29 000 kr i året nå.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Likevel... Frekkt svindelforsøk, og sånn er det. Om en person tar tak i livet, rydder opp, og øker inntekta, så burde det jo ikke være noe problem å få lån? Banken kjenner hu nok bedre enn de som melder seg inn i den gruppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå