Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

41 dager igjenn til ul termin som er 15.mai, men overlege på sykehuset regner meg som fødeklar i uke 37 så det blir spennende å se når hun velger å komme=)=)

men i følge sykehuset er jeg 1 dag unna fra å være høygravid=)

Skrevet

12 dager igjen! Venter spent...hvem kommer denne gangen?

Skrevet

16 dager........til 20.april......

Skrevet

36 alt for laaange dager.....

Skrevet

4 dager til termin.

Har virkelig fått slappet av og kost meg etter at mannen fikk påskeferie og overtok ansvaret for alt i hus&heim på onsdag. Litt mer klar for fødsel snart 8-)

Skrevet

3 dager igjen!!!

Skrevet

-3 dager, begynner å bli lei nå! Men ikke noen tegn til at det blir fødsel her med det første :o(

Skrevet

17 dager igjen. Er vel på tide og få pakket bagen i dag, mannen har mast på det lenge nå, men jeg synes ikke det haster, kjenner liksom ikke noe som helst, så jeg anser fødselen som langt unna. Men det gjorde jeg jo egentlig også med 1. mann og han kom 14 dager før ul.termin. Så uansett er det vel ikke så lenge igjen...

Skrevet

22 dager igjen her:) *gleder gleder gleder meg*

Skrevet

9 dager! =)

Men tror jeg føder den 6 :P

Skrevet

32 dager!

Skrevet

15 dager igjen... Kan skje år som helst nå ... særlig fordi jeg fikk de adre to 5 og 10 dager før tiden.....

Skrevet

40 dager igjen til termin 14.05.10 =) Går jeg som høygravid nå ?

Jeg var hos jordmor før påske, og hun sa at hodet var festet..Håper ikke dette er tegn på at hun kan komme før tida... Best å være inni der til termin ca :) Er det flere kommende mai mødre som har "fått" hodet festet?

Skrevet

14 dager og er veldig klekkeklar!

Skrevet

35 dager og begynner å bli klar... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...