MammanTilEmma❤ Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Den har blitt lit for stor etter graviditeten, men jeg trodde ikke den var så stor at den kunne falle av uten at jeg merket det. Husker heller ikke når i går.. siden jeg ikke så de før på kvelden... Faen altså..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Æ ser ikke, men æ la engang ringen min ved siden av pcn som gravid pga dn stramma litt på kvelln, og da hadde den kommet sæ under laptopen - verdt å sjekke Ellers e d jo andre muligheta: Har du bakt? Se i vinduskarm osv på kjøkkenet evnt forklelomme Har du vaska klær kanskje og den e ramla av mellom klærne? Tadd dn av dæ i søvne? Lurt å leite i senga og rundt omkring dær Jobbe du uniformert? Kanskje du har sendt den til vaskeriet om du f.eks e sykepleier eller lignanes og har lagt ringen i lomma? Håpe du finne dn
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2010 Nei.. Hadd den på mæ i hele gårsdagen, bruke somregel å kjenn at æ har den på.. Men når Emma skull legges så så æ at den var bort ja. Har sjækka litt her å der idag, men ingen ring funnet enda vartfall:-(
Gjest Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Jeg ser heller ikke dessverre, men kan den ligge mellom sofaputene kanskje? Er sluket i vasken stort nok til at den kan ha ramlet ned? Kan den ligge i bilen? Eller på veien fra bilen til huset/leiligheten? Første jeg tenkte på var det med sofaputene, så sjekk der først. Moro om intuisjonen min stemmer, hehe..:
melkekua™ Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Jeg ser heller ikke, men en logisk plass å kikke er på badet. Sjekk blandt tøyet som er til vask, de klærne som din datter hadde på igår.
Mamma´n til lillemor Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Er desverre ikke klarsynt jeg heller. Men jeg mista gifteringen min for en tid tilbake. Lette overalt, og hadde trodd at den var havnet i containeren da vi hadde dugnad (tatt av vanten og den fulgte med, liksom). Men så flere mnd senere skulle jeg re opp på gjesterommet, og da datt ringen ut av sengetøyet. Jeg hadde tatt av på senga hos oss i håp om å finne den der, men fant den ikke og la det til vask. Så vips, der var den. Håper du er like heldig som jeg var.
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2010 Lette å lette idag men ingen ring:/ så må vel se mere i morgen.. kjipt om jeg ikke finner den vartfall. Kjenner en som "ser" å han sa at den lå klemt mellom noe... sofaputer,senga eller noe sånt.. hmm..
aomeg Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 mulig jeg er helt på viddene men ser noe lyseblått puseskinn, den typen man bruker til å pusse briller.Kan ringen ligge i et brille-etiu evnt inne i noe som er lyseblått i melert skinn?
MammanTilEmma❤ Skrevet 5. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2010 Nei, ikke her i huset det vartfall:-) ingen av oss som bruker briller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå