*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Bare kom til å tenke på noe.. Da JM kjente på magen min sist gang var jeg veldig øm. Det var vondt småvondt når hun klemte på magen, spesielt et sted, der jeg vet lillegutt ligger(på venstre side av navelen og nedover)... Er dette normalt? Er bare på det stedet at det er skikkelig ømt... Er 37+6 nå...
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 jeg har hatt øm mage (hele øvre delen) nesten hele svangerskapet. kjennes nesten ut som blåmerke når man tar på det!? etter mye fram og tilbake har de blitt enige om att det ikke er noe farlig:) spesielt ikke hvis det er ett bestemt punkt, hvor du merker mye aktivitet, for da er man rett og slett sår fordi babyn irriterer området til stadighet! så det er nok ganske normalt:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2010 tenkte å høre med JM neste kontroll(til torsdag)... Det er jo kun når JM klemmer ned der.. ingen av oss tør jo klemme for hardt på magen, men JM vet jo hvor hun kan klemme.. Er på venstre side av navelen.. Er stortsett alltid veldig hardt der,kjennes ut som om han ligger meg ryggen den veien:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå