Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Så hvordan kan jeg fjerne strekkmerkene jeg har? Fødte for 1 år siden, og var veldig liten i begynnelsen og har alltid hatt veldig stram mage, men på slutten av svangerskapet så det faktisk ut som om hele magen min skulle revne, og den så ut som ei sol - ennå jeg smurte morgen og kveld og hadde en veldig liten mage! Alt er blitt bedre enn det var i begynnelsen, men det er bare å glemme at jeg får tatt på meg bikini til sommeren. Har lest om laserbehandling, men lest at behandlingene kan også bli litt misslykket? Og det må jo koste en del, siden man må igjennom flere behandlinger? Noen som har gjort noe med strekkmerkene sine?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 aner ikke. men jeg fikk mange på "håndtakene" på siden, og de syns nesten ikke mer. så gi det tid også har jeg lest at sol tar bort strekmerkene. men om du er sånn som blir veldig brun så syns de jo fordi de blir hvite og du blir brun. jeg er bare generelt sett hvit
Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2010 Ja, sol også ja. Hittil har jeg bare brukt selvbruningskrem på magen for å lette litt på min egen selvfølelse, men selv da synes de fortsatt. Men i kveld kom en venninne og spiste med meg, også tittet vi litt på bikinier og slikt på nettet, og da ble jeg minnet på merkene... Skulle mer enn gjerne bare skrubbet de vekk, og tatt en liten løpetur igjennom sentrum her i bare bikinien, da altså. Hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 hehe... det triste er at hadde vi skrubbet de vekk så hadde vi helt sikkert funnet en annen feil som gjorde at vi frasto fra å løpe rundt i sentrum i bikini. om det er en god eller dårlig ting er jeg villig til å diskuere... hehe personlig så trøster jeg meg med at det er et vaskebrett der under fettet et sted
Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2010 Ja, true! Når jeg hadde fått skrubbet de vekk hadde jeg vel laget en ny tråd; "Jeg har små pupper!" eller "Jeg er blek!". Eller, eller; "Jeg er dårlig trent!" etterfulgt av "Jeg har hørt om et slikt et belte som bygger muskler? Hvordan funker det?".... Menmen, får ta meg som jeg er. Har trossalt født et barn - og lønn for strevet fikk jeg ihvertfall ikke (strekkmerker...)...... Hehe, du trøstet ikke bare deg selv personlig nå, men også meg. Spørr noen om jeg har vaskebrett, kan jeg bevise det ved å sette meg ned å bøye meg litt fremover. )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 hehe.. gjør det og om noen sier at magen er stor, eller om du er gravid (det skjer meg i ett sett uten at jeg helt forstår hvorfor, folk er så frekke), eller om du skal begyne å trene snart. så sier jeg bare "nei denne har jeg betalt så mye for at denne skal ikke bort" også klapper du deg på magen og slikker deg rundt munn. garantert en hitt
Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2010 Hahaha, nå lo jeg så godt så du aner ikke! Den skal jeg gå for, tro meg!
V.A.B Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Jeg ser forjævlig ut hvis det er en trøst, blir ikke bikini på meg heller i sommer. Venninnene mine klager de og, men de har ikke halvparten så mange merker som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå