Gå til innhold

Gratulerer som mamma!


FrkBomst&Frø

Anbefalte innlegg

Nå har vel de fleste av oss i marsklubben fått bebisene våre, noen ble/blir sikkert også aprilbebiser :)

 

GRATULERER SÅ MASSE SOM MAMMA!

 

Jeg fikk ei lita jente på morgenen søndag 21. mars. Men ingen av oss skjønte at det var rier jeg hadde før jeg kom inn til sjekk på føden kl 7 om morningen med 7 cm åpning. Tre timer senere var hun ute :)

 

Etter vi kom hjem har vi brukt dagene på å prøve å bli kjent og å forstå at dette lille mennesket skal vi passe på for alltid. Og så vi elsker henne allerede, og litt mer for hver dag <3 Det er jammen meg en stor lykke å få barn!

 

-->og som i svangerskapet dukker det opp en del spm. Da hun lå i magen kunne jeg spørre her inne, men hvor i all verden blir vi av nå? Det er vel et forum for oss nybakte, men hvor??

 

 

 

Ønsker dere alle videre Lykke og Kjærlighet med bebisene og i rollen som nybakt mamma <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til deg også :-)

Vi skal være takknemmelig for å føle babylykken oversvømme oss. Det skjer jo for mange det, at babylykken lar vente på seg.

 

Lurer også på hvilket forum som passer nybakte. Ser Din baby har klubbsider, men ikke nyere enn for januar babyer og det er ikke så mye trafikk der heller har jeg sett.

 

Har noen meldt seg inn noen plass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...