Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 sønnen min får flere tenner og våkner flere ganger om natten og har hatt feber. har måtte gitt rumperaketter og gjort det ene og det andre for å lindre. og når jeg først sovnet i natt, så våknet jeg ikke før rundt 13:30, og hadde ikke våknet av noe gråt eller noen ting. jeg deler rom med han, og lurer på hvor lenge han har stått i sengen sin, grått og skreket på mamma. huff..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 De fleste har nok vært i dine sko. Det hjelper ikke med dårlig samvittighet, det er viktig at du får hvile også.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Jeg har også vært så sliten at jeg har lurt på om jeg har sovet meg gjennom barneskrik... Ingen god følelse, men våre barn tar nok ikke skade av det i det lange løp:-)
GeneralSpringSkalle Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Det er nok også mulig at den lille syklingen har sovet utover dagen etter en slitsom natt Ikke tenk på det du, av og til forskyves dagene litt. De små blir like utslitte som oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå