Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Det har jeg, nå vil jeg ha vår!!
Tokatter_USA Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Nei, jeg stoler ikke på at det ikke blir kaldt igjen. Femåringen insisterer på å bruke sommerkjoler, men bortsett fra et par varme dager, er det virkelig for kaldt til å bruke det ennå. Men jeg har tatt frem posene med sommerklær, og en kveld hadde hun tatt ut alle vinterklærne av skuffene og puttet sommerklærne oppi i stedet. Sånt blir det rot av, så jeg kommenterte det litt surt. Ved middagsbordet kom det : "I thought you parents would be pleased when I did all that with the clothes." I en svært forurettet tone.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 hehe, nei, blir ikke gjort før etter 17.mai. Har hendt endel ganger at vi har pakket bort før, og måtte gå på loftet og hente vinterjakka til 17.mai. Er ikke noe gøy å gå i tog å fryse. Her er det ikke sommertemperaturer ennå heller, har hatt et par dager med 8 pluss, men det er unntaket og ikke regelen. Masse snø ennå.
Lene~mor til tre Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg har pakket bort vinterstøvlene, parkdressene, boblebuksene, skjærf, ull undertøy og ull luene. Nå går det mest i slusher, vanter, tynne luer og må enda ha boblejakke da det er alt for kalt til å finne fram vårjakka men det er vel ikke så lenge til håper jeg
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Jeg har pakket vekk kivat luene for å si det slik. De brukes mest når tempen ligger på 5-20 minus hehe =D Har også lagt bort noen votter og skjerf. Det er ikke behov for 5-6 par med de tykkeste vottene. Men som det ble skrevet over her, dresser, votter generelt og ull ligger fremme til 17.mai. Men nå har minsten fått ny vårdress og vokst i fra vinterdressen, så den blir nok snart vasket og gitt bort. Slik blir det med alle vinterklær ikke passer neste år, de vaskes og gis bort.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 nei, og det blir heller ikke gjort før etter 17.mai her heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå