Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Jeg ser meg rundt daglig for å se om det er sant at det er så mange overvektige nordmenn, men syns de fleste er slanke og normale jeg. Ja det er sikkert rart av meg å gå å se etter dette, men jeg har oppheng i kosthold og slanking om dagen hilsen Tjukka
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Sorry meg ass, men mange av de er sentrert i Lillestrøm/jessheim området. Shocked!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Ok, bor i Oslo jeg og her er det ikke mange tjukkaser HI
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Du ser meg på kiwi foran sjokoladene... blæh! viljestyrken har blitt glemt et eller annet sted..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 ha ha endelig noen med litt selvironi her inne
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 På bygda. Etter påskeferien var det første som slo meg at distriktsnorge har et fedmeproblem. Det var det første samboeren min sa til meg også etter vi stoppet på et kjøpesenter for å gjøre innkjøp.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Vi sitter hjemme i sofaen og spiser melkesjokolade med kvikklunsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå