bitthen Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Nå er ikke jeg ekspert på området, men man får vel ikke dekt det for at de henger og slenger.. (Uheldigvis hehe). Vet om mange som har fått dekt brystreduksjon da, dette er mye samme inngrepet. Man må ha legeerklæring på feks, ryggsmerter ol. pga store tunge bryst.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 jo, jeg tror det er mulig serru. men man må ha så så mange cm fra "toppen" av brystet til enden på det..
bitthen Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Jøss! Det visste jeg ikke! Hehe.. Kunne gjerne tenkt meg en løft om 10 års tid Men fra toppen til enden?? Må sikkert ha noen kjempelaaaaaange som henger nedom navlen for å få da.. TYPISK, haha
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Hehe, tror jeg leste minimum 25-27 cm et sted en gang i tia. Lykke til om du får gjennomslag =)
bitthen Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Får henge blylodd i de når jeg føler tiden begynner bli inne, så får man jo se, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå