Gå til innhold

skummelt at testen var positiv i dag....


MammatilE&E+2MA+julibaby?

Anbefalte innlegg

hei sniker meg veldig forstiktig inn her men tør ikke å slippe gleden løs enda, testet svakt positivt i dag IKM 6 april.... men ikke så god følelse da jeg er redd for at det heller ikke skal gå denne gangen..., det er ikke lenge siden jeg var "medlem " av september 2010 klubben men mistet i MA den 5 ferbruar,,

 

håper og tror det skal gå bra denne gangen.... er evig optimist!!

 

gratulerer til alle dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så trist, jeg ønsker deg alt av lykke. Ikke gi opp håpet, det kommer til å gå bra for den som tror ting vil ordne seg :)

 

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelsen, tør ikke helt å slippe løs jubelen selv. Tar en dag av gangen og så får man prøve å være positiv så ordner det seg nok :)

 

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det. tatt to tester til og de var veldig tydelige... har heller ikke de samme symptomene som sist, da det gikk galt, føler det på meg og håper det går riktige veien denne gangen. 4+0 i dag.. juhu!!

 

må jo tenke positivt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner også til dette. Har hatt to aborter mellom første barn og nå.

Så jeg krysser fingra, men klarer ikke helt å glede meg ennå.

Skulle også få tett oppfølging fra sykehuset pga. abortene, men da fastlegen sendte søknad om tidlig UL i uke 7 (for å se om hjertet er dannet og siden jeg hadde abortene i uke 8 begge gangene), så hadde de ikke noe ledig før i min uke 10. Så da ringte jeg en privat lege for å høre om han hadde tid. Og det hadde han neste uke. Så etter den UL vil jeg nok kunne glede meg litt mer enn nå.

Men jeg krysser fingra for at det skal gå bra denne gang.

 

Og jeg krysser fingra for deg :-)

 

Rugekassa _76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

 

ja har nå fått time til UL ( fikk henvisning av lege) i uke 8+0 og håper jeg blir litt mer rolig da og at jeg får se ett lite bankende hjerte, men det føles veldig lenge til.. Er 5+1 i dag..

 

Rugekasse 76 hvorl angt er du på vei?

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...