FruBoger fødeklar Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 hun var forkjølet, så fikk hun en jeksel..men hosten har ikke gitt seg. hun hoster uansett sovestilling men bare når hun sover. om hun sovner i bilen, senga, vogna... bare hoster og hoster.. ingenting hjelper. varm saft, hostesaft. ingen i familien har astma fra før. kan det fortsatt være astma? dårlig med lege og apotek pga påsken...
lillebeth Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Hei! Dette kan godt være astma. Ta kontakt med fastlegen over påske slik at du kan få resept på flutide og ventoline, tipper hun vil ha umiddelbar effekt. Lykke til!
Mammatil4jenter Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Dette problemet har jeg hatt med min datter som er 2 år nå. Hun har hostet jevnt og trutt i over et halvt år. Vi har prøvd alle slags hostesafter og endte opp med Flutide. Den tok hosten med en gang! Hun hostet litt på dagtid, men det var på natten det var ille. Ingen i vår familie har astma, men legen sa det er er mange små barn som kan få barneastma. Den blir borte igjen..forhåpentligvis. Lykke til! :-) Vet hvor vondt det er å høre på natten lang...
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Høres veldig ut som barneastma. To av mine har hatt det, og hosten forsvant raskt så fort de fikk Flutide og Ventoline. Eldstemann vokste det av seg da han rundet tre og mellomste ble kvitt det da han nærmet seg to år.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 renner hun enda i nesa? Jenta mi på 2,5 slet over en lang periode med hoste på kvelden/natta og det viste seg til at det var slimet i nesa som rant ned i halsen som forårsaket det. Vi hadde prøvd på heising av seng, hostesaft og det som verre var..Vi fikk anbefalt rinox som selges reseptfritt på apotek/matbutikk og det hjalp!
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Barn under 2 år skal IKKE ha nesedråper dersom det ikke er rekvirert av lege! Er tatt ut av hyllene i apotek. Er det varmt på rommet? Barn bør sove på et svalt rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå