Gå til innhold

BH-stress!


swirly

Anbefalte innlegg

Fler som kjenner seg igjen her? Synes ikke at jeg er så stor, men er tydligvis det, eller så er jeg bare kresen når det gjelder bh`er. For jeg tror jeg må opp i en str 100 E, hvertfall i ammebh, noe som er umulig å finne tydligvis, var på lindex, men der stopper det på 90.. Så tror jeg må til en spesial forretning å kjøpe bh til over 500 lappen, sukk, er så sure penger altså.. må spare opp til å få råd til å kjøpe meg en ammebh, og bruke bursdagen min til å ønske meg det. Gøy. Dumme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt amme-BHutfordringer selv... Jeg har ikke vært noen steder å sett ennå en gang, for jeg er så usikker på hele opplegget... Jeg leser ulike steder at en må kjøpe større størrelse enn det som passer nå, og da lurer jeg på hvor mye større... Og så har en venninne sagt at jeg bør vente med å kjøpe det til jeg har begynt å amme... Men så tenker jeg at det er sikkert greit å ha en slik på sykehuset... Og kanskje er jeg ikke pigg nok til å reise på shoppings rett etter fødselen heller... Men så lurer jeg på om det er nødvendig å ha en amme-BH, for det er ingen problem å vippe puppen utav de BH-ene jeg har nå. Men så lurer jeg på om brystene blir så stive når de blir full i melk at det er en nødvendighet med amme-BH... Og hvis puppene blir mye større når de blir full i melk, må jeg uansett ha nye BH-er...

Jeg pleier forresten å kjøpe BH-ene mine i undertøysforretninger, men jeg har ikke inntrykk av at de er så mye dyrere enn på Lindex og Cubus... :) Kanskje den du har vært i er ekstra dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg godt igjen kan du si, slit kan man si:)

ikek bare bare puppene vokser og man må jo kjøpe seg nye støtt og stadig. er lei av at det er så få butikker som har pene bher i større str, er bare de tynneste, ikek det at man trenger pusup men er jo litt pent det er litt tykkere lag stoff . men men får vel gå inn i rekken over kjedelig undertøy desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik jeg tenker også Suen, blir litt smårar av det. Men har inntrykk av at det er veldig individuelt, så tenkte jeg venter litt nærmere termin, med å kjøpe, og da kjøpe bare en, til å ha på sykehuset og barsel. Så får jeg se hva jeg trenger etterhvert, synes det er vanskelig å forestille seg hvordan ting blir, og det vet man jo ikke før man sitter der liksom. Og ja, jeg er med deg å maya87, pent amme undertøy er vanskelig å finne, og min erfaring er når jeg finner noe jeg liker, så har de ikke str. jeg trenger.. sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke rart? Skal man ha større størrelse enn D-cup er det omtrent bare sort og hvitt som er å få tak i... Er det de småbrystede kvinnelige designernes hevn mot de brystfagre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ja helt enig må man over d er jo alt så å si umulig var heldig å fikk tak ien i lyeblå her. å så er jeg vel kanskje litt sta som ikek gidder å reise å betale 1000 kr for en bh, men søren heller, når de passer i noen uker og så må man jo vaske disse og da er man igang blir slitt og ikke riktig passform etterhvert å da er det ikke alltid fristende å betale hva som helst for en bh men må man ha så må man ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått meg en nå :D gikk til en undertøysforretning i Fredrikstad, og de hjalp meg og målte å greier. Og gjett hva, er ikke så så stor som lindex skulle ha meg til å være, kjøpte en romslig 90D som damen mente ville passe også etter fødsel, fordi den var i strechy bomull og den satt behagelig på det strammeste til og med. Og det beste, slapp unna med å betale kun 299,-, og vel, det kan jeg leve med. Så dit skal jeg tilbake når jeg skal ha fler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig nesten så jeg bare må kjøre hele veien for å få tak i:)

endelig en butikk som har noe som virkelig kan være bra:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change har väldigt fina amme bher. De har i fargen vit,svart och kräm men de är i blonder och strets. Har börjat bruka dem redan och är väldigt behaglige och ha på och du føler dig næstan lite sexy ;) Kostar ca 350kr. Men greian när man köper bh för den summen i en ordentlig undertøysbutikk... De mister ikke formen,de HÅLLER. Jag har till vanlig 75F och har "alltid" köpt mina bher i undertøysbutikker och de har jag LÂNGE... :)

Lycka till med BH køp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...