Gå til innhold

Vanlig med mensmurringer i ryggen de siste ukene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg var 34 til 36-37 uker hadde jeg ganske mye mensmurringer i ryggen. Noen dager kjente jeg det mye og andre ganger mindre. En natt kjente jeg det veldig veldig godt, og det varte sammenhengende i 2 timer. ( ble bedre når jeg stod opp og gikk ) Det er vel helt vanlig å kjenne dette....er det modning? Kan vel ikke være kynnerer, fordi jeg kjente ikke noe i magen. Har derimot ikke kjent det igjen siste uken....det kom som regel etter at jeg hadde vært litt mye aktiv i forhold til både jobb og ordning av ting hjemme...mulig jeg tok det litt for hardt i en periode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er heeelt vanlig! jeg har masse murringer i rygg og nederst i magen.. dette stråler også ut i beina.. har termin samme dag som deg:-)

Skrevet

Har hatt murringer i hele natt igjen og har dem litt ennå....er bare det at jeg ikke kunne huske at jeg hadde det sist gang. Har en gutt på 2 år. Den gangen tror jeg ikke at jeg kjente murringer før fødselen var igang

Skrevet

Jeg har også hatt mye av dette i svangerskap nr 2, og ikke noe med nr 1. Pussig. Jeg fikk beskjed om at det var et tegn på at jeg måtte ta det mer med ro når jeg var 34 uker, men nå i 39 uke bryr jeg meg ikke om det, hilser det tvert i mot velkomment! Vil føde nuh!!

Skrevet

ja og det kan være modning:-) Kroppen begynner jo med det ganske tidlig:-)

Satser på det jeg:-) jeg vil føde NÅ! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...