Gå til innhold

Dagens klagemur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig, for jeg må opp å gå hver time hele dagen å hele natten, fordi jeg må på do å tisse en hel skvett på omtrent 10 dråper.

Jeg er så heldig, for når jeg skal opp/ned fra en stol eller sengen eller sofaen, er det så smertefullt at jeg bare vil hive meg ned igjen. (h***** bekken!)

Å når jeg sitter på do eller på huk, så presser det sånn nedover at jeg tror jeg eksploderer!

Hele natten gjennom våkner jeg annenhver time med vonde kynnere, stikkinger mensmurringer, kall det hva du vil.

Hver eneste gang tenker jeg ; "Nå kanskje, denne gangen er det ekte"

FEIL!!

Min siste tanke før jeg legger meg er ; værsåsnill, la meg våkne med vannavgang i natt, slik at det ikke er noe tvil!

Jeg lekker urin, kaster opp hvis jeg hoster, har en stooor hemorid som blør og sprekker å svir.

Jeg har en vakker toåring som ikke skjønner hvorfor mamma er grinete å rar, og som går rundt å er så søt å klapper seg på magen sin å sier "bibbi". Hun har nemlig også baby i magen, slik som mamma!

Korsryggen verker, og hodepinen kommer å går. Jeg sover alt for mye, men aldri noe god søvn. Det er vondt å snu seg, vondt å ligge, vondt å reise seg. Trappen fra soverommet ned til badet blir et par trinn lengre hver eneste natt, det er jeg sikker på.

For ikke å nevne at vannet vårt har frosset, og rørleggeren vi ringte til lo å sa, haha, det kommer nok tilbake i mai... TAKK FOR DET! Så vi henter vann på tanker, og dursjer rundt omkring hos kjentfolk.

Bare for å gjøre ting bedre, så er min kjære bestefar så frekk at han går henn å dør midt i påska, å etterlater min kjære bestemor alene å trist. Han var ikke så gammel, men syk. (Kols og kreft...)

FAAN Å!

PS: jeg vil ikke ha sympati, jeg vil høre at noen har det verre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres utrolig slitsomt ut...

Jeg har det heldigvis ikke så ille..

Tenkte jeg skulle gi deg et lite tips for hemroider...

Hold en isbit på hemroiden, da trekker den seg sammen. Jeg gjorde dette, og den trakk seg mye sammen. Brukte ac3 comfort i noen dager etterpå og da blei den nesten borte.. Hadde ingen hjelp av kremen før jeg gjorde dette..

Is lindrer også kløe...

Gjør dette mens du sitter på do eller putt isbiten i pose og ta det når du ligger...

lykke til videre

Skrevet

Herlig innlegg! Takk for at du fikk meg til å le gjenkjennende og se at andre også klager og har det jævli.. :) Så kan de som alltid hevder at svangerskapet er slik en vakker tid bare kysse oss i ræva. Man skal sannelig jobbe for denne babyen.. Hold ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...