Gå til innhold

Lava86??


tulla<3sep2010

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Lenge siden nå! Hvordan går det med deg å magen?? Merket mye forskjell siste tiden??

Her har jeg hvertfall sluttet å være så trøtt som jeg var på begynnelsen, blir nå like fort sliten. Ellers så er jeg ikke SÅ kvalm lenger, men merker det godt enda! Og hormonene mine er forferdelige!! tror ikke jeg ville vært sammen med meg selv bestandig nå;) Må virkelig ta meg sammen så jeg ikke skal begynne å sutre pga INGENTING når det kommer til kjæresten.. Uff, han syntes ikke det er så lett, og hvertfall når broren har fortalt at hans samboere ikke var kvalm og alt var helt topp hele tiden (noe jeg faktisk ikke tror på;). SÅ jeg er hvertfall litt vel drama til tider;).

Og ærligtalt så er jeg ikke alltid like glad for å være gravid, selvom jeg er glad for at jeg er det..

 

Ellers så har jeg fått solgt leiligheten her, er så utrolig deilig å være ferdig med det! Så nå er det bare å finne ut hvordan vi skal få alle tingene enklest mulig opp! Så i begynnelsen av juli så bor vi der!! Gleder meg masse! Men gruer meg til selve flyttingen og alt som må ordnes rundt, hjernen min husker som en gullfisk, noe som også er en ny ting jeg setter lite pris på nå som eksamner nærmer seg..

 

Jaja, håper alt er bra med deg! Kjærestn er på jobb og jeg er nettopp kommet inn etter en kveldstur med hunden. Nå er det munkholm og chips som påskeaftens godt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei..ja nå begyner det å bli en stund siden sist. Er mest på babyverden jeg da:D Mage har jeg ikke fått, men er veldig oppblåst da, og er kvitt alt som har med kvalme å gjøre..ikke trøtt lengre, skulle tro jeg ikke var gravid:) MEN sliten mye med bekkenløsning allerede så går til fysio:(

 

hehe stakkars deg..hormoner er noe dritt:) har faktisk hørt hjertet med angelsounds, var så morro:D Så gøy at dere har fått solgt, har dere fådd plass å bo her eller har jeg kansje spurt om det før?=)

 

Håper alt er bra med deg også, og gleder meg til å treffe deg og bikkja i såmmer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...