Gå til innhold

Hva er det som skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt kynnere, så vet veldig godt hvordan disse kjennes ut, men i går kveld når jeg la meg hadde jeg på en måte en evigvarende kynner..magen var hard og samtidig var det en litt ekkel følelse som bredte seg oppover , litt tungpusten og igrunn veldig vanskelig å forklare..men den fortsatte å være der og fikk ikke sover før lang på natt.. Nå er den følelsen her igjen, og skjønner ikke hva det kan være...

Noen som har hatt det lignende? Har født før og det kjennes ikke ut som rier heller.. er i uke 31.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumt spørsmål kanskje men kan det ha noe med mye sukkerinntak? kommer noen kynnere også innimellom denne evigvarende rare følelsen...

Skrevet

Jeg føler jeg kan kjenne igjen dette, har også lurt på hva dette er.. I dag er 3. dagen jeg er plaget med en voldsom smerte som starter med evigvarende kynner, også kommer en voldsom smerte nederst i magen med ca 20 min mellomrom.. det kjennes ikke ut som rier, men det gjør så vondt at jeg ikke klarer å bevege meg i senga engang. ca annenhver dag har jeg dette ... har 7 dager til termin, men håper nesten jeg får føde snart, for smertene er helt jævlige. Umulig å sove mens det varer sånn ca 2-3 timer dagen. Har en gutt fra før, og hadde det ikke slik da jeg var gravid med han. Kynnerne har vært helt voldsom i en del uker nå.. varer i en evighet og magen blir helt steinhard, bokstavlig talt.

Skrevet

Ser ut som det bare er oss som sliter med denne følelsen..skulle gjerne likt å visst hva det kom av..for din del for vi håpe at det er tegn på at det skjer noe, men jeg er bare i uke 32 så best å vente litt.... Får håpe det kommer noen andre svar her også :)

Skrevet

Ja, håper på svar fra noen som har peiling :) Mener dette begynnte hos meg slik som du beskriver det i ca samme uke som du er nå.. det er bare den siste uka det har videreutviklet seg sånn annenhver dag med det ekstra som jeg beskrev. Synes det er dumt å bli plaget med dette, for når fødselen virkelig er i gang, så kommer jeg sikkert ikke til å forstå det om vannet ikke går.. Kommer sikkert til å tro det bare er denne driten som kommer over meg igjen.

hehe.. da fødselen var skikkelig i gang med førstemann, trodde jeg det bare var en nyrestein som lagde smertene, så fikk litt sjokk når jeg kom på sykehuset og de sa jeg hadde 6 cm åpning,.. alt hadde nok startet 16 timer før jeg ringa til sykehuset :P drit om det blir slik denne gangen også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...