Gå til innhold

Vanlig å tilby å betale mer husleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må leie i ca 1 år og har funnet drømmehuset. Dessverre er flere av samme mening og vi er 10 stykker i følge utleier som er interessert. Vi vet vi gir et behagelig inntrykk på andre mennesker, det har vi ofte fått høre, men dette huset VIL vi ha. Derfor vurderer vi å sende en sms til utleier og tilby oss å betale ekstra depositum og høyere leie dersom dette er ønskelig. Noen som har vært borti noe lignende? Er det lurt eller dumt tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ikke dumt ut.

Skrevet

Jeg tror ikke det skader. Ei venninne av meg foreslo å betale litt mer pga at hun ville så fryktelig bo der. Hun fikk den og bor der :-)

Skrevet

HI her

Er bare redd vi skal fremstå som desperate ;) Var en del på visning i dag, og skal flere ut i neste uke. Når bør vi evt sende meldingen da mener dere?

Skrevet

Det er veldig vanlig at folk tilbyr seg å betale mer. Derimot veldig synd for enslige, unge folk og andre mennesker med dårlig/liten økonomi da det gjør det fryktelig vanskelig å komme inn på boligmarkedet.

Men det er jo bare sånn det er, de som tjener og betaler mest får det som de vil.....

Skrevet

HI her. Har vært unge og hatt dårlig råd vi også, men nå "kjemper" vi for barna våres. Er svært vanskelig å finne hus til leie nær skolen de skal gå på som er stort nok til familien vår, derfor betyr det mye for oss å få leie dette huset. Og vi er villig til å gå langt for å få det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...