Gå til innhold

Et aldri så lite skryteinnlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 9 mndr og vi er veldig overasket over hvor oppvakt hun er! Hun har hele tiden hatt en veldig sterk tilstedeværelse og var "født med" festet blikk.

Hun begyndte veldig tidlig å si mamma, pappa og dadda og nå sier hun også pus og ball, hei og hade. Stort sett går det i 200 km hele dagen bortsett fra når hun koser seg med bøker som hun sitter og blar og peker i mens hun babler ivei på sitt eget lille språk.

Er bare så fryktelig glad i vesle jenta vår som er helt unik!

Er det andre her som og tør skryte litt av barna sine uten at det blir noen sånn teit barnet mitt kan mer enn barnet ditt konkurranse ut av det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er nydelige! Min minste er 1,5 år, han kan ikke så mange ord, men prater hele tiden alikevel,hehe!

Og han er så søt å sjarmerende at jeg sitter bare å beundrer han med et stort smil når han leker og styrer på her :o)

Skrevet

Så flink hun er! :)

Jenta mi har akkurat rundet ett år og når vi sier vinke-så vinker hun, samme med klappe, såå stor (rekker hendene i været), lage indianerlyd og give me five. Er så morsomt! hihi

Skrevet

mine barn er bare helt hærlige begge to... eldste har hele tiden vært veldig tidlig ute med språk osv. hun er nå 3.5 år og kan alle bokstavene, kan skrive navnet sitt ++ men jeg syns ikke det er så viktig... den aller viktigste evnen min lille datter har er det å ha omsorg for andre. hun er så utrolig snill mot alle. hun har en enorm omsorg for andre. og da spesielt for de som er lei seg/ikke har det så bra... og den egenskapen setter jeg utrolig mye pris på hos henne.

mini er 1.5 år og han er rakkeren min. men ingen kan smile så fantastisk hærlig som han. eller gi så gode koser som han..;)

så der har du mitt skryte innlegg..;)

Skrevet

Når eldstemann var baby ble jeg veldig deprimert så jeg fikk ikke med meg babytiden med han.

Nå nyter jeg øyeblikkene og prøver å få med meg alt!

Mini vinker og klapper, og har akkuret begyndt å like titt-tei leker.

Utrolig hva som skal til for å glede et mors-hjerte!

Skrevet

For ett herlig innlegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...