Gå til innhold

Skal jeg bli "satt i gang"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av storesøsteren min kan legge hånden på magen til gravide for å få startet fødselen! Hun sier det virker 9 av 10 ganger,og når det ikke virker, starter det med masrier og fødselen begynner ca 1-2 døgn etterpå. Hun gjør det ikke med folk som er under 38 uker på vei, men spurte meg i dag om hun ville vi skulle prøve. Jeg er 39 uker på vei i dag,og vi kan prøve på mandag, da vi er på samme sted .

Hadde dere gjort dette? Vil jo så gjerne se babyen nå, og synes jeg har ventet kjeeempelenge :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tror jeg ikke på slike ting, men om jeg hadde trodd på det så hadde jeg ikke gjort det.

Babyen kommer når kroppen din og babyen er klar. Og når du har klart å vente i 39 uker så klarer du å vente litt til.

Hilsen ei i uke 37

Skrevet

Skjønner jo at man kan bli litt lei, og at man har lyst til å tro på slike ting når man står midt oppi det, men det der ville jeg ikke trodd noe på. Hun kan pelle på magen alt hun vil, fødselen starter når babyen er ferdiglagd:)

Skrevet

Er jo ganske gammelt med sånne evner.. Ble kalt fødselshjelper før i tiden.

Og banet skal da være ganske så klart når man er 39+3..? For fødselen tar jo ei stund, så da er ikke barnet ute før tirsdag (kanskje mandag/onsdag)

HI

Skrevet

Ingen hemmelighet at folk var overtroiske før i tiden også

20:29

Skrevet

Men hvis det bare er overtro som dere sier,så kan det da hvertfall ikke skade..? Sier seg jo selv at dere som ikke tror på slikt er skeptiske.

Ingen som tror på slike evner her, som kan si sin mening?

Skrevet

Kjør på sier nå jeg, så sender du meg en PM hvis hun bor i midttrøndelag å har lyst på en pasient til ;)

Hilsen 39 uker på vei!

PS: skal nevnes at jeg har vanskelig for å stole på sånt selv, men det gjør nå iallefall ikke noe skade ;)

Skrevet

Hehe :P Er 50 mil unna :/

Jeg sier ja, kan jo ikke skade..? Barnet er vel for Guds skyld ferdig til da?! 39+3?

HI

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke du skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...