Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Eller klarer du å la være og sammenligne deg med andre?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Både ja og nei, er fornøyd med ansiktet mitt, kroppen kunne gjerne vært litt strammere...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Samme her, fornøyd med ansiktet, men skulle gjerne vært noen kg lettere. Jeg er ikke direkte misunnelig, for jeg tenker ikke så ofte over det, men jeg synes det er vanskeligere å kjøpe klær nå enn før. Før så alt bra ut på meg, nå må jeg unngå visse snitt og type stoffer som klistrer seg til overflødig mageflesk......Da hender det jeg misunner andres kropp ja :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Nei, jeg syns jeg stort sett kommer greit ut av samenligninger:) Men jeg misunner andre jenters smil. Jeg har så stygt smil, skjeve fortenner:( Skulle ønske jeg hadde en skinnende perlerad, da skulle jeg smilt hele tiden:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Jeg sammenligner nok de delene jeg er misfornøyd med på meg selv... dumme meg. Burde ikke gjøre det, for da føler jeg meg jo ikke akkurat noe mer fornøyd med de kroppsdelene da... Magen, legger og pupper er vel mine sørgelige områder.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Ja, dessverre gjør jeg nok det alt for ofte.....=(
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 Ja, jeg gjør jo det sånn i forbifarten, men jeg bruker ikke mye tid på å tenke over det. Og ja jeg sammenligner meg med andre jenter. Men det er et par personer i nær omgangskrets som bare er så fantastisk pene at jeg blir ganske misunnelig, men jeg holder det for meg selv. rakker ikke ned på dem eller noe...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Ja, noe voldsomt. Har plagsomt dårlig selvbilde og klarer ikke omgås jenter som er mye penere enn meg..
Miztery Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Liker ikke misunnelse generelt, vitner bare om usikkerhet og smålighet. Jeg er vel en av dem som må stole på personligheten min, siden utseendet har sviktet totalt.. Heldigvis har jeg personlighet, den er bare litt sær..hehe
bitthen Skrevet 3. april 2010 #10 Skrevet 3. april 2010 Helt ærlig: Ja, av og til. Selv om jeg selv er helt normal og liker å fiffe meg opp av og til, ser andre alltid "smartere" ut enn meg.. -Men det kan være at det er bare jeg som føler det slik Jeg er vel den "morsomme" i gjengen, så tar igjen litt der kanskje...
ConsuelaBananaHammock Skrevet 3. april 2010 #11 Skrevet 3. april 2010 Ikke misunner i negativ forstand, kanskje ordet beundrer? Omtrent alle mine venniner har en eller anner ting jeg kunne ønske jeg også hadde, selvom jeg er fornøyd nok med meg selv Så det går ikke på dårlig selvtillit her, selvom det kan høres slik ut når jeg skulle ønske jeg hadde f.eks den kroppen, de puppene, det smilet, det håret osv
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #12 Skrevet 3. april 2010 Enig med bananahammock i at jeg ikke er misunnelig, men beundrer andre fine fjes, men hadde ikke ville ha hatt noe annet ansikt enn mitt eget:)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 3. april 2010 #13 Skrevet 3. april 2010 jeg blir bare irritert jeg om jeg ser noen som er SUPERfine hehe... irritert fordi jeg ikke er slik selv... og ja jeg kan forhåndsdømme (som oftest tar jeg vel feil) , men jeg tror det er slik jenter er
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #14 Skrevet 3. april 2010 Det kommer litt an på om jeg har en bra eller dårlig dag. Til sommeren derimot kommer jeg til å misunne mange, mange jenter!!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 3. april 2010 #16 Skrevet 3. april 2010 hihi helt enig, da er jeg høygravid og kunne vel "ønske" at jeg var like stram og fin og smal som de andre men jeg har jo den fine magen å vise da :) verre blir det vel etter at babyen er kommet! hehe
MissBenz Skrevet 3. april 2010 #17 Skrevet 3. april 2010 Nei er ikke misunnelig. Men jeg legger merke til de jeg synes er pene og beundrer de. Jeg er ikke lesbisk eller noe, men jeg får ofte hakeslepp når jeg ser hvor pen noen er. Ofte forteller jeg det til dem. Vi jenter liker jo å få høre at vi er pene.
Vilja<3 Skrevet 3. april 2010 #18 Skrevet 3. april 2010 Nei det gjør jeg ikke. Både fordi jeg er fornøyd med mitt eget utseende og fordi jeg vet et menneske har mange flere viktigere kvaliteter enn utseende. Utseende betyr ingenting, verken når det gjelder lykke eller det å ha det godt med seg selv. Så jenter, vær fornøyde med hvordan dere ser ut og jobb heller mer med hvordan dere ønsker å være som menneske og medmenneske. Vi er alle perfekte, på hver vår måte:)
Gjest Skrevet 4. april 2010 #19 Skrevet 4. april 2010 Det er veldig sjeldent jeg misunner andre utseendet. Jeg legger rett og slett ikke så veldig merke til hvordan folk er i kroppen og sånt og kan ikke se forskjell på folk som påstår at de har ti kilo for mye eller for lite. Ikke at jeg er så fornøyd med meg selv egentlig, for jeg trenger å komme i form igjen etter barn nr to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå