Mor Løvehjerte Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Nå er det ikke så lenge til jeg skal ha mensen, men det er altså gubben, og ikke jeg som går rundt her og er sur, hårsår, nærtagende, ypper til bråk osv. Kan virkelig menn bli premenstruelle på vegne av damene sine, eller er det bare enkelte som ikke tåler å tråkke innen- og utenfor husets ørten vegger med familien i en uke i strekk? Da lurer jeg i såfall på om jeg skal legge ut danmarksturen vår i sommer til salgs på finn.no.
Gjest sug lut Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Slapp av, det er nok bare mannsen. Gi han ei bøtte med iskrem og ei skje, og sett ham på enerom. Men mulig du skal regne på mens-datoer fram mot ferien, og vurdere om han bør få enerom i Danmark også. Fordelen der er imidlertid at han kan få en bayer og en lille en fra frokost av, det kan hjelpe.
tante grusom master of law Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Ja, mansen er et kjent fenomen her i huset også. Har ingenting med min syklus å gjøre. Kanskje han er premanstruell?
Mamman til A&D Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 dette med mansen er faktisk forsket på.. og det viser seg at menn har en periode der de oppfører seg slik...
Mor Løvehjerte Skrevet 7. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2010 Er disse mansenperiodene alltid i jul, påske og sommerferier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå