bolla piggsvin Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 ble hentet av ambulansen i går kveld,da det begynnte med prikking og soving i handa..gikk oppover armen så videre til hals og halve fjeset.søsteren min var her.tenkte ikke så mye over det før jeg mistet taleevnen..prøvde viss og skrive et innelgg her noe jeg gav fort opp da jeg ikke klarte stokke ordene. søsteren min hentet sambo som satt på garasje loftet(heldigvis) og hadde vorspiel.. ringte lege vakten da di ikke fikk kontakt i med lenger og ikke forstod hva jeg sa. di sendte ambulansen,så endte det inn på akutten.det tok di visst mangen prøver av meg da di var redd for blodpropp.. jeg husker ikke alt så godt selv.. etter noen timer ble jeg flyttet til overvåkning på nevrologisk. men da jeg begynnte og komme til meg selv begynnte riene mine så i natt har jeg vært på føden,rier hele natten! noe som stoppet opp i dag morges.så nå er jeg hjemme på perm og venter på at vannet skal gå og riene skal ta seg opp igjen!! ha en fin påske damer..hilsen meg..
Gjest Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Uff, stakkar. Skummel påske på deg da. De har ingen formening om hva det kan være? Drypp kanskje? Krysser fingrene for at du slipper å¨oppleve dette igjen. Lykke til med fødinga!
bolla piggsvin Skrevet 3. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2010 fikk vite at dem tror det er et migrene anfall..takk for det:) håper det tar seg opp!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Uff, det hørtes ut som en skremmende opplevelse!!! Hvor langt er du på vei?
bolla piggsvin Skrevet 3. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2010 36+6 ca på min termin er jeg 37 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå