grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 huff jeg var en helt grei str m før jeg ble gravid med 1 mann.. men klarte å legge på meg 28 kg.. bah og slet veldig med å gå ned.. på tross av mye trening og sunt kosthold så jeg hadde enda 12 kg igjenn da jeg ble gravid med lillebror.. huff og nå er d påske og huset er fult av brus og snop.. jeg klarer ikke og begrense meg.. så nå har jeg gått opp 10 kg til sammen denne graviditeten.. runder om få gram 90 kg.. gått opp 2 kilo bare i påska :S er sykemeldt og har ekstemt vondt i bekkenet så d blir mye stillesitting/ligging desverre.. men jeg føler jeg så alene når jeg ser på disse vekt trådene.. er jo nesten bare damer som veier rundt 50 kg jo.. kan ikke bruke noe annet en tighst eller joggebukser for jeg finner ingen gravide bukser i min str.. er d bare jeg som er fyldig her inne?
Bumblebeee Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Jeg er ikke slank lenger...huff. La på meg en del etter at jeg ble gift. Etter svangerskap nr 1 klarte jeg å komme ned til startvekt uten å gjøre noe for det, men startvekt var jo likevel ca 7 kg mer enn jeg ønsket. Nå er jeg 37 uker i morgen og orker ikke telle kg mer. Har lagt på meg minst 15... Men jeg har store planer om å bli slank og sprek igjen etter fødselen. Denne gangen skal jeg virkelig gå inn for det. Jeg kan bruke gravidbukser, men synes ikke de er behagelige, så det blir kosebukser, joggebukser eller tights hjemme. Tvinger meg inn i dongeri når jeg skal ut blant folk:) Føler liksom at jeg har kapitulert litt, hiver innpå med påskegodt og brus, er jo "bare" 3 uker igjen....huff. Så nei, du er ikke alene:)
Snupi27 Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 jeg er hvertfall ikke noe 50 kg.. hehe.. spes ikke nå når jeg er gravid.. jeg har vel gått opp til sammen rundt 14 kg nå og sikkert enda mer nå i påsken.. skal på kontroll neste uke så det blir jo spennende tenker jeg.. jeg klarer ikke legge bort godteriet heller.. selvom jeg får litt dårlig samvittighet.. jeg bruker mest tights og kosebukser. hender jeg drar på en olabukse men jeg syns ikke de er så veldig behagelig.. gleder meg veldig til å kunne bruke mine egne klær igjen...!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 kan love deg at jeg ikke er str s eller m ;-) Veide nok før jeg ble gravid:P Og gått opp "noen" kilo i løpet av svangerskapet.. Men er sunn og frisk så litt snop i påsken unner jeg meg:-) Bruke stort sett tights jeg også, men det er fordi jeg rett å slett ikke gidder å bruke masse penger på gravidbukser:P Har en, det får holde. Ellers er jeg veldig glad i å bruke tight og tunika/lang genser så går mye i det ellers utenom graviditeten også:-) Er snart 38 uker..
LittLykkelig Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Definitivt ikke noen lettvekter jeg heller.. Bruker å gå inn på "90+" med jevne mellomrom.. Det hjelper
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 haha, NOPE =P jeg hadde mye og ta av i utg . punktet og gikk ned 10 kg pga hyperemesis , og har nå gått de 10 kg opp igjen, så er på startvekt.. men når den starrtvekten er rimelig høy i seg selv, så er det ikke egentlig noe stort pluss.. trøster meg med at en del forsvinner når babyen er ute, men har ikke akkurat gjort noe for og holde den nede heller da, spesielt i påska =S er i uke 34 nå... jaja.... sånn er det
Neni Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Er nok ikke alene nei...,jeg var stor før jeg ble gravid, men har heldigvis ikke lagt på meg mer enn 6 kg... Er nå 35+2 så regner med det renner på litt på slutten...! har bikket 3 tall, og er invalid av bekkenløsning....! Kjipt..men men...nærmer seg slutten heldigvis:) Er klar for slankings til sommeren;);)
storetrille Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Var str M/L før jeg ble gravid, men er en XL nå.... la på meg ca 30 kg med førstemann, klarte å få de bort på litt over ett år etter fødsel. Er nå i uke 35 og lagt på meg ca 15 kg, håper jeg slipper å passere 90 denne gangen.....Gleder meg til å få dem av! Blir mye joggebukser med lange gensre utenpå. Tights er ikke pent fordi jeg bruker støttestrømper og får da en stor ekstra valke på bena..... Lykke til de siste ukene og nyt graviditeten! Tenk på de lange fine turene vi kan ha i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå