grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 huff jeg var en helt grei str m før jeg ble gravid med 1 mann.. men klarte å legge på meg 28 kg.. bah og slet veldig med å gå ned.. på tross av mye trening og sunt kosthold så jeg hadde enda 12 kg igjenn da jeg ble gravid med lillebror.. huff og nå er d påske og huset er fult av brus og snop.. jeg klarer ikke og begrense meg.. så nå har jeg gått opp 10 kg til sammen denne graviditeten.. runder om få gram 90 kg.. gått opp 2 kilo bare i påska :S er sykemeldt og har ekstemt vondt i bekkenet så d blir mye stillesitting/ligging desverre.. men jeg føler jeg så alene når jeg ser på disse vekt trådene.. er jo nesten bare damer som veier rundt 50 kg jo.. kan ikke bruke noe annet en tighst eller joggebukser for jeg finner ingen gravide bukser i min str.. er d bare jeg som er fyldig her inne?
Tingeling27 Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Hei, Jeg er ikke en av de 50 kg damene Jeg er heller ikke oppe på 90 kg (men var det med nr 1) , men har lagt på meg 12 kg hittil i svangerskapet... Dvs...jeg var 58 kg i utgangspungtet...(12 kg lettere enn da jeg ble gravid med nr 1) Nå har jeg gått opp 12 kg selv om jeg har spist sundt og holdt meg så og si unna snop. Nå skal jeg ikke sitte og si at jeg er tykk, men det plager meg at jeg har gått opp så mye fordi jeg slet så veldig med og få av meg de fra sist gang....og nå bærer det avgårde samme veien som sist....jeg tenker faktisk på vekten min hver dag og begynner og bli bekymret over meg selv pga at jeg tenker så alt for mye på det...klarer ikke å nyte og være gravid pga jeg bare tenker på vekten...jeg har også en brudekjole jeg skal inn i til mai neste år som ble bestilt før jeg ble gravid.... så selv om jeg ikke er oppe på 90 kg enda, så har jeg gått opp mye for meg og være ....så du er ikke alene med å engste deg for vekten....
Gjest Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Jeg slår deg:) Jeg la på meg 37 kg når jeg skulle ha første:) Veide 70 når jeg ble gravid, dvs noen ganger str m og noen ganger l. (Trener nok til at LITT av det kan kalles muskler i hvertfall:) ) Føler meg litt som et troll i forhold til mange av de som skriver inn her. Høres ut som normalvekta er 55 kg og normal vektøkning i løpet av svangerskapet er omtrent 7, hehe, men sånn er det vel ikke IRL? Uke 28, snart 29, og opp 10 kg. Er ikke bekymret i forhold til sist, da hadde jeg gått opp 20 kg på samme tidspunkt i svangerskapet:D Vi kan nok glede oss til det blir litt varmere da, da skal jeg fly rundt i sånne gigantiske flagrende sommerkjoler. Bukse nå er bare skikkelig ubehagelig og tights bare sklir ned. Det beste er å bare fly hjemme i truse og t skjorte med kan jo ikke gjøre det helt fram til fødsel heller...
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Øh, nei... Heller en strl XL her i gården. Og det er ikke i lengen (er bare 167cm). Og det var jeg før svangerskap nr 1 også... Er mest magen min som er stor (også når jeg ikke er gravid), så jeg ser konstant gravid og uproposjonert ut hele tida. Til sommeren driter jeg i det (har jo da nettopp født), men neste sommer osv gleder jeg meg ikke til. Skulle ønske jeg hadde hatt råd til fettsuging...
Fifrildi Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Hehe, nei. Jeg veide 64 da jeg ble gravid (var midt i et Grete Rode kurs) og nå runder jeg straks 80 med 2,5 uke igjen til termin...
Ladybug~N&E Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 nei langt i fra!!! jeg er en L jeg;) har akkurat bikket 83 eller noe tror jeg. har ikke veid meg på leeenge for har ikke vært hos lege eller jordmor på mange uker. kun sykehuskontroller og der har jeg ikke blitt veid. straks 37 uker på vei. har vel lagt på meg rundt 10kilo eller noe. inkl. det jeg gikk ned i begynnelsen.
Gjest Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 L her også gitt:) Men jeg ser da ikke på det som noe problem jeg.Har gått opp 15 kilo er 170 høy,og vekta er på 83 nå...Termin om 15 dager!) Har alltid gått ned fort etter fødsel med amming og gåturer osv så det går nok så bra som bare det!
swirly Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 L eller XL her, kommer ann på butikkene.. Liten av vekst, så er en skikkelig bolle, men hej, livet forsetter for det, jeg må bare ta en dag av gangen, og veie seg når man er gravid er bare deprimerendes, så det gjøres bare ved tvang. Ganske sikker jeg har rundet 90, men det velger jeg å ikke tenke på, for da blir jeg bare stresset og lei. Og jeg har forsatt 2 mnd igjen, det får blir som det blir tenker jeg, første svangerskap, så da alt er jo nytt for meg.. Kan ikke gjøre noe med det før jeg plopper ut ungen nå alikvel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå