Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 http://static.tvfanatic.com/images/gallery/salmon-is-the-new-blue.jpg ??
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Ikke så veldig pen, men litt sjarmerende det er hun
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Kommer litt an på hva man sammenligner med. Er mange som er penere, men jeg er ikke en av dem. Midt på treet kanskje høyere om hun hadde pynta seg litt anderledes.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Usj, nei, har aldri likt den dama. Blir kvalm av henne.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 Jo, men med annen hårfarge/frisyre/sminke og klær. Men absolutt en vakker dame.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 Åh, ja, Montgomery er smokin' hot! Finnes sikkert mer flatterende bilder av henne, men dog Vakker dame!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #10 Skrevet 3. april 2010 Vet ikke hvem det er, men hun ser da helt vanlig ut men absolutt ikke uheldig med utseendet. Ikke en jeg hadde snudd meg etter på gaten, nei...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #11 Skrevet 3. april 2010 Det er TV-lege Addison Montgomery. Hun var med i Grey's Anatomy en periode men nå har hun fått sin egen dramaserie. Går på TV2. Jeg synes btw hun er knallpen, men ikke det beste bilde det der. Her er et annet http://featuresblogs.chicagotribune.com/photos/uncategorized/katewalsh.jpg
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #12 Skrevet 3. april 2010 Jeg synest hun er veldig pen!! Ikke så veldig flott på det bildet der da, men..)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 Ja, hun er nydelig. Men det der var et jævlig bilde av henne.
Aliena Skrevet 4. april 2010 #18 Skrevet 4. april 2010 Ja, absolutt! Hun har ikke klassiske trekk, men har et veldig interessant ansikt.
*Rutletutt* Skrevet 4. april 2010 #19 Skrevet 4. april 2010 Første gangene jeg så henne syns jeg ikke hun var noe særlig pen, men etterhvert syns jeg bare hun blir flottere og flottere! En skikkelig vakker og elegant dame syns jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #20 Skrevet 4. april 2010 syns ikke hun er spesielt pen eller søt...men utrolig sexy utstråling...klarer ikke helt sette fingen på det...men hun har ett spesielt utseende...som en annen sa lengre oppe...ikke de klasiske vakre trekkene" men jeg hadde helt fint klart å gått gjennom livet med utseende hennes:))
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #21 Skrevet 4. april 2010 Egentlig ikke, så det har alltid forundret meg litt at hun skal spille så sexy.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #22 Skrevet 4. april 2010 Ja, det synes jeg. Vakker er vel kanskje et ord jeg heller ville brukt. Og ja- det er forskjell på å være vakker og pen..
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. april 2010 #23 Skrevet 4. april 2010 Ja, jeg synes hun er pen. Vakker, faktisk. Mest fordi hun er så sabla elegant og kvinnelig.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #24 Skrevet 4. april 2010 I følge min smak er hun ikke pen. Hadde sikkert blitt bedre med litt annen frisyre og sminke da.. Hvorfor spør du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå