sprellemor Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Hvis man skal sy stretch-stoff (jersey) må man ha stretch tvillingnål eller holder det med tvillingnål? Er det forskjell på spissene?
LilleDesign Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg trur nok du kan bruke vanlig tvillingnål, for meg har det funket supert. Srecknålene har en rundene tupp enn vanlige nåler, etter det jeg har forstått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå