Gå til innhold

Babysjuk ja... [sukk]..... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp på besøk hos en nabo som fikk en liten en i begynnelsen av mars. Jeg har en på 5 mnd, men når jeg ser nyfødte eller nurk som bare er 1-2 mnd, blir jeg "babysjuk" og nostalgisk og får lyst på en til. Minnes den første tiden med min gutt og lengter tilbake. Har det litt på samme måte når jeg ser gravide, selv om jeg var dårlig nesten hele tiden.

Så moralen er: Dere som er gravide, nyt tiden, gled dere til det dere har i vente. Dere som har nyfødte; nyt hvert sekund med den lille; snart er h*n en stor baby på mange mnd :)

P.S

Ja skal prøve på en til, men må holde ut litt lenger :) Har ikke lyst å være kvalm og dårlig og gå glipp av babytid sammen med min lille. Han må bli litt større; sånn ca 1 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babysjuk, ja...men graviditet er virkelig ikke noe å nyte...Ingen ansetter deg, ingen av klærne passer lenger, bekkenau, halsbrannau, ikke blir man bedt med på noe som helst og alle kan kommentere kroppsformen din...Er misunnelig på deg som ikke er gravid jeg...:)

(jada, jeg gleder meg til å bli mamma da..)

Skrevet

Enig! Å være gravid er pyton og kjedelig. Gleder meg masse til å bli mamma, men er glad jeg ALDRI skal være gravid igjen

Skrevet

Var kvalm nesten hele tiden under graviditeten og trettheten gikk aldri over, men alt det er glemt nå. Det trodde jeg ikke noe på da jeg gikk gravid, trodde jeg skulle få "varige men" i form av kvalmetraume, men nei.

Så de som sier at man glemmer, har rett:) [i ettertid ja]

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...