Monique8 Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Hva søren feiler det menn egenltig? Og ja jeg generaliserer nå, for det gjelder så utrolig skremmende mange. Er man gravid: jippi! Ingen fare for å skulle bli pappa etter å ha forsynt seg. Har man mange barn: denne dama mååå jo bare være helt suuper i senga! Hva F"!¤#" feiler det menn?! Som om jeg eller andre gravide ville utsette våre ufødte barn for den faren! Gratishore for menn uten skrupler :-o jeg er så til de grader både drittlei og sjokkert over hvor mange menn der ute som er i denne kategorien. Og jeg er ganske sikker på at en stor andel av dem har både barn og kone hjemme og. Enkelte av dem er til og med ærlig om akkurat den delen :S Mister helt troen på at det finnes "normale" mennesker der ute. Jeg er singel, men er da for søren ikke mer interessert i å utsette mitt ufødte barn for fare fordi om. Her skal ingen status gjøres om på. Er søren meg ikke så desperat. Så! Da fikk alle gutta lokket frem alle hormonene her på en gang )
vero:o) Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 hehe ja er vist mange menn som tenner på gravide... ikke skjønner jeg hvorfor da men men....
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 hehe må le litt Jeg syntes det er helt urolig at menn kan sitte å flørte med høygravide damer! Det er jo oftest et bevis på at man ikke er ledig da hehe
Monique8 Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2010 hehehe ja en skulle jo tro det ) Men er jaggu ikke mange som bryr seg om man er aldri så bundet heller da :S Det de er ute etter er jo gratishorer rett og slett. Som om vi skulle være interessert i å være det liksom :S Må jo bare riste på huet over disse gutta, og vanligvis bare avviser jeg dem med et høflig smil. Men idag fikk jeg nok, og alle hormonene tok fullstendig av her hehehe
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Hehe, måtte le litt nå ja. Skikkelig utblåsning! Og her sitter jeg og skulle ønske gubben i huset tente litt på gravide damer, ihvertfall meg, og ikke gikk i stor ring rundt :/
Symbio Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Undrer på hvor er det man treffer sånne menn som spør om slikt? Har ikke fått slik forspørsel hvertfall! Ikke at jeg trenger det da.. Men trodde ikke det var såå vanlig som du får det til å høres ut som..?
2010 Mammaen Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Haha! Jeg har heller ikke møtt noen av disse! Men nå er jo ikke jeg singel heller da...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Ja, hverken gravid mage eller ring på fingeren er avskrekkende virker det som. Noen menn overser det glatt. Kanskje det er jaktinstinktet som slår til for fullt når man blir et ekstra vanskelig "bytte"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå