Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært kvalm siden 1. tri sånn ca, men nå er kvalmen tilbake.

Trodde først det var omganssyken, men har vart i halvannen uke nå. Kommer og går akkurat slik det var i begynnelsen.

Fikk beskjed av legen å ta det helt med ro, pga dette kombinert med endel hodepine og spor av protein i urinen.

Noen andre som har opplevd at kvalmen har kommet tilbake på slutten? (har 3 uker til termin)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vert kvalm den siste uka, har hatt masse luft i magen og vore morgenkvalm. håper jo det er eit tegn på fødsel snart da. har bare 7 dager i gjenn =)

Skrevet

Bare 7 dager igjen til termin ja, da er det kanskje tegn på at noe skjer snart for din del! Jeg har 23 dager igjen til termin, så er vel litt mye å håpe på...

Skrevet

Jeg har også 3 uker igjen til termin og har vært plaget med på og av kvalme de siste ukene . . noen dager er omtrent som jeg følte meg helt i begynnelsen . Vet egentlig ikke helt hvorfor , har bare hørt fra flere at de også har hatt det slik . Er nok gjerne en måte for kroppen å forberede seg på . Nærmer seg nå for oss likevel , så vi får bite tennene sammen :-)

Skrevet

Ille å si det, men det er litt trøst å høre at det ikke bare er meg. Litt beroligende også...

Ja, det er jo ikke lenge igjen. Syntes tiden har flydd til nå, men har en viss følelse av at siste tiden kommer til å gå sakte!..

Skrevet

Så plutselig nå at du hadde skrevet lenger nede at du hadde 23 dager igjen . . så er vel 26 april da . . jeg har 24. , så vi er ganske nærme hverandre ja :-)

Skrevet

He he, det stemmer ja. 26 april. Da følger vi hverandre en stund til vi da :)

Skrevet

Meg også!!!!...Har vært så utrolig kvalm litt av og på den siste uka. Er 38+2 idag. Trodde kanskje jeg bare hadde influensa eller noe i den dur da jeg er veldig forkjøla og tett i ørene av alle ting.

Håpte at jeg det var et tegn på fødsel forrige uke jeg da siden jeg fødte i uke 37 sist,men nei...

Har termin 18 og vil han ut gutten nå!!!

Skrevet

Jeg har 4 uker igjen til termin og kvalmen har meldt sin ankomst igjen!

Hver eneste morgen er jeg kvalm og svimmel, men det gir seg gudskjelov utover dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...