simba>>>3gutter Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Trodde det var noe på gang, men nei. I dag var vi på en liten handletur alle mann for å kjøpe dolokk til det nye badet( helt nytt bad i huset deilig) og litt mat. Når vi kom hjem fikk jeg noe småtak i magen som var anderledes enn kynnerne jeg har hatt i flere uker. Det tentes ett ørlitehåp hos meg da. Spiste litt lunsj og så litt på tv meg ungene mens disse takene kom og gikk uten noen sælige smerter. Så fant jeg ut at jeg skullelegge meg å sove litt, er jo vant til en dupp i løpet av dagen i disse vente dagene. SOvnet og sov i to timer og har etterpå ikke kjent en enneste ting, bare den vanlige kynnene av å gå opp trappa og skifte bjæsebleie på mini. Ufffffffffffffffffffff. Er lei, ja jeg vet ungen kommer når den kommer, men når man skal ha nr tre og har hatt vondr kynnere i flere uker og et bekken som ikke vil være med på det jeg vil har man lov å være lei. Jeg er sikker på at jeg kommer til å gå overtiden så jeg prøver å ta det med ro. Legen sa jeg skulle ta kynnerne med et smil fordi de gjorde at alt modnes mye bedre og at livmoren fikk en enklere jobb under fødslen, men da kunne de jo være smertefri da! arggggg
mami:) Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Føler med deg, har det på akkurat samme måte som deg..... 26 dager igjen til termin så er vel bare å smøre seg med tålmodighet for min del:( Hvor lenge har du igjen?
mami:) Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Heldiggris!! Skulle ønske det var meg. Føler dette svangerskapet har vart i en evighet:( Lei Lei Lei...... Skulle ønske det fantes noen triks for å få litt fortgang i dette her;)
Junior Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Føler med deg! Har hatt kraftige kynnere to laange kvelder. Legger meg for å sove litt før det store skal skje - også bare gir det seg etter mange timer.
lille er født:) Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Skjønner hvordan du har det. Hatt masse sterke og vonde kynnere i to uker nå, jordmora sa at han nok var her innen to uker.. hmm. jeg har også termin 12.april. Så nå bryr jeg meg nesten ikke om kynnere , mensmurring og verk i korsryggen lenger! skal vel kjennes mer hvis det er i gang tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå