Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Når føder vi?? Førstemanns fødsel kom som julenatta på kjærringa på meg- hadde ingen anelse! Denne gangen føler jeg meg mer intuitiv og synes dte hadde vært gøy om vi Aprildamene kunne tippe fødselsdato(er)- bare på gøy:) Føler fødsel ikke er langt unna, trodde jeg skulle føde natt til i dag, men der tok jeg feil;P Så ergo tipper jeg: *Natt til mandag 5. april* Hva med dere andre? Kniis;) Spennende! Må legge til- hvis det går over tippedato og ingenting har skjedd, kan man alltids legge til en ny en, hoho, litt moro i ventetiden;P
Gjest Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Jeg har en følelse av at jeg kommer til å føde før termin. Både mormor, mamma og begge tantene mine + en kusine har født før termin. Så jeg har en liten følelse. Og i tillegg har jeg hatt noen harde kynnere og mye nedpress i det siste. Men hun kan likevel ikke komme enda for jeg er ikke helt klar;) Har termin 24.april, men om jeg skal tippe på en dato så tror jeg 17.april - sånn midt utpå dagen
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Jeg har termin 21.april men "alle", inkludert meg selv, tror jeg kommer til å føde før termin... Har mye kynnere, verking i rygg og mensmurringer i magen... Vært på sykehuset med kontraksjoner, og fått beskjed om at jeg er i en latentfase(eller hva det heter)... Så blir spennende å se, skal jeg tippe en dato vil jeg tippe 19. april:-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 de aller fleste har gjettet på 1-2 uker før termin, men jeg tør ikke være så optimistisk:-)
Bumblebeee Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Vel, forrige gang ble jeg satt i gang, så jeg har liksom ikke noe å forholde meg til der. Hun kom jo 12 dager før, så føler at denne karen også kommer før. Men siden det var litt "juks" sist så vet man jo ikke..... eneste er mitt høye blodtrykk, jeg tror ikke de vil la meg gå så mye over. Tipper jeg blir satt i gang til termin jeg. Kanskje mandagen før, 26.april. Termin er 27.april.
Lunda med lillegutt Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Så gøy! Nå har jeg allerede trodd at jeg var i gang tre ganger, så jeg føler intuisjonen er på bærtur om dagen! Og jeg som trodde andregangfødende virkelig visste når det var i gang ;-) Her i huset har vi hatt tippekonkurranse lenge, mannen tippet 1.april, jeg tippet 3. (nei det blir nok ikke i dag) og datteren min har tippet 10. april (hun vinner nok). Men for å gjøre det hele mer spennende har vi laget noen nye datoer i tillegg. Mannen tipper nå 5. jeg 6. og datteren min får ha en til selv om hennes ikke er nådd enda, altså 11 (med sine 8 år er hun kanskje den mest realistiske av oss?) Så jeg gjetter altså 6.april (?!) Har termin 11., men har så mye symptomer at jeg kan ikke begripe at jeg skal gå helt til da.
megmegmeg Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 har termin 27. april, men har en liten feeling på at prinsessa kommer før:) så da tipper jeg på den 13. april;)
Brenda med 2 ute Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Termindato er 29 April jeg trur 30 April Mannen min trur 20 April
Ladybug~N&E Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 jeg tror onsdag 7april. har kontroll på føden 6april og noe bekymret for at de vil sette meg i gang dagen etter. det skjedde nemlig forrige gang jeg var gravid. jeg får veldig små barn og dette er mindre enn det forrige og de er litt usikre på hvorfor siden det ikke er noe galt med hverken det ene eller andre. men om ikke så tror jeg faktisk jeg går helt til 4mai. det er en dato jeg har hatt i hodet hele tiden. har termin 28april.
Gjest Skrevet 3. april 2010 #10 Skrevet 3. april 2010 Morsomt påfunn dette her;-) Har mens termin 16 og ul termin 18.Sistejenta kom 9 dager før for 7 år siden...Har en følelse av at jeg kommer til å føde neste helg,vet ikke hvorfor! ) Så jeg håper og tipper hun kommer 10 april:))
opsi fødeklar Skrevet 3. april 2010 #11 Skrevet 3. april 2010 Jeg har termin 6 mai, men satser på 14 april:))Jeg skal innpå sjekk 19 for å settes i gang før pga stort barn og trangt bekken, men legen mente nå at jeg antagelig var lenger på vei. Proppen er gått og hodet er halveis festa, så da tar vi en sjans på 14 april, som også er den første sommerdagen:))
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 skal si her var mange opptimister:) hehe... jeg hadde termin i går og tror jeg føder natta mellom 9 og 10 april.... lykke til alle sammen:)
Symbio Skrevet 4. april 2010 #13 Skrevet 4. april 2010 Jeg var også en optimist, hadde valgt 2. April som min dag for å føde, har termin 5. April.. Men den gang ei.. Min neste "intuisjon" er 13. da.. Så blir nok ikke før det..
FrøkenJ Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 Har lyst å tippe 5 april (vi andre 3 i fam er født den 5 i ulike mnd),så det hadde vært morsomt hvis lillegutt også fikk bursdag den 5. Fødte 19 dager for tidlig sist gang,også ut av det blå¨. Har termin den 18,så hvem vet..vet ikke hva jeg skal føle eller kjenne på, man kjenner jo alltis noe,men satser på imorgen altså...krysser fingrene hardt!!! .-)
mjhanse Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 He he jeg har og termin den dagen og har hatt flere falske alarmer. Så vi synes det er rart om jeg går til terminen. Vi har og hatt en gjettekonkuranse her : ) Mannen tippet 2 eller 3, kommende storebror tippet 4 (ser dårlig ut..) jeg har tippet 9. ei venninne av meg tror han kommer 5. Den nye gjettingen er nå 7 for mannen, 11 for storebror og fortsatt 9 for meg.. Men har en liten følelse for 6 og... Vanskelig det her ;D
mjhanse Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 Var visst flere som hadde svart på samme innlegg som meg. Har termin 11 april..
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 4. april 2010 #17 Skrevet 4. april 2010 har en fölelse av 9. eller 16. april.
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 6. april 2010 Forfatter #18 Skrevet 6. april 2010 Elendig intusijon for min del;P Haha Hver kveld de siste tre dagene har jeg trodd det skulle skje noe, men våkner stadig opp til vekkerklokken om morgenen, med lillegutt turnende inni magen. Hvordan er det m dere andre som tippet rundt 4, 5, 6 april? Det var vel Lunda, mjhanse og FrøkenJ om jeg ikke tar feil?! Ny tippedatodato for meg blir......... torsdag 8. april. Da er jeg 38+5, like langt på vei som da jeg fikk nummer én. Dette kan bli en laaaaaaaaaaang tråd om jeg skulle gå 14 dager over, det er brått 3. mai det... Haha ;D
Mortilbarn Skrevet 6. april 2010 #19 Skrevet 6. april 2010 Har termin den 13, og var nesten HELT sikker på at han skulle komme den 6.. Etter masrier i halve natt som gav seg, tipper jeg nå.. hm..den 11!
Lunda med lillegutt Skrevet 6. april 2010 #20 Skrevet 6. april 2010 Må le jeg også.... eller grine, alt ettersom :-Z Ikke noe bebis 5. og garantert ikke i dag heller nei..... Hadde så vondt så vondt på søndag, men neida! Ny dato for min egen del: 9. april! "Tar litt i" nå, for det ser ut til at de falske alarmene er en del av hverdagen her i gården *sukk, stønn*. Mannen har gitt opp gjettingen, he he.... :-D
Lunda med lillegutt Skrevet 6. april 2010 #21 Skrevet 6. april 2010 Oj, da gjetter vi samme dato nå i "andre runde", he he, stilig om vi begge fikk rett da!
mjhanse Skrevet 6. april 2010 #22 Skrevet 6. april 2010 He he kjenner meg igjen.. Jeg også legge meg hver kveld med at jeg tror kansje det skjer noe. I går hadde jeg veldig sterke kynnere som jeg måtte puste meg igjennom. Men de stoppet opp... TYPISK! Har og noen kraftige i dag som jeg kjenner enda mer og skikkelig i korsryggen, men det blir vel ikke helt enda allikevel.. Da er det ingen her som har tippet noe dato før 9 april. Så dette er spennende! 8 april høres ut som en veldig fin dato Timothy`s moster! Får håpe du har rett denne gangen ;o)
Helverine Skrevet 6. april 2010 #23 Skrevet 6. april 2010 Tipper 7.april på meg selv. Muhahahahaha ;o)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 6. april 2010 Forfatter #24 Skrevet 6. april 2010 åh muhuhaha Helverine, juks og fanteri- det tror jeg ikke noe på;P
Bumblebeee Skrevet 6. april 2010 #25 Skrevet 6. april 2010 Da bommet jeg på ett av to punkt. Det BLIR igangsettelse, men ikke 1 dag før termin som jeg tenkte, men i morgen, 20 dager før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå