Gå til innhold

Er ICA en lowlife- butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser en del dibbere kritiserer billigkjeder, spesielt Rema. Hvordan står det til med ICA? Ok butikk eller litt 'slum'?

Var og handlet litt ekstra påskemat på ICA og Meny i dag. Jammen er Meny en penere og mer oversiktlig butikk, men prisene er tja...litt stivere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler der jeg finner det jeg skal ha og trenger. Og når jeg er ekstra lat så velger jeg den butikken som er nærmest :-D

Skrevet

Jeg har vært på Rema i dag! Ho ho ho!

Men over til spørsmålet; ICA er vel grei den?

Skrevet

hehe... du får trøste deg med at om det er noen som syns det er slum så slipper du og møte på slikt fintfolk når du handler... hehe

Skrevet

Seriøst? "lowlife-butikk"?

For meg er en matbutikk en matbutikk. Vet jo om enkelte butikker som er triveligere enn andre men det går vel på hva de ansatte gjør det til, og ikke kjeden...

Skrevet

Nå kritiserer jo dibber'ne alt mulig for å være lowlife da,så det tar jeg overhodet ikke seriøst.

Bare se på navnedebattene, Vanessa er barnet til trailertrash (er fadder til Vanessa,mammaen jobber for BV) til vinterdress debattene, Reima er det eneste som holder.

Det er tydeligvis mange her inne som later som at å bruke mye penger er det viktigste i verden.

Selv handler jeg i alle slags matbutikker, melk er den samme om den kommer fra Rema eller meny.

Skal jeg ha noe helt spesiellt godt kjøtt så reiser jeg til en god gammeldags slakter- for vet dere hva?? Meny får kjøttet tilsendt i vakum pakker.De bare skjærer det opp og legger det i egne pakker.

Så om man kjøper vakumpakket biff på rema eller fra kjøttdisken på meny- så er den uansett fra gilde.

Jeg får bare noen ekstra penger jeg og barna kan gøre noe gøy for,hehe

Skrevet

Alle butikker har jo nesten dem samme...

men er det noe spessielt jeg skal ha går jeg fks på mega,obs,ica,meny, helgø, de har jo blant annet delikatesse.

Men ellers handler jeg på rema eller kiwi.

Skrevet

Måtte klikke meg inn her bare for å se hva en lowlife butikk var.

Slum ja.... Akkurat....

Finnes det virkelig mennesker som dømmer andre for hvilke butikker man handler i?

Himmel.....

Skrevet

ICA er en butikk. ICA nær som vi har her er en dyr og dårlig butikk. Men lowlife? Vel, dah ar lowlife mye penger, ICA nær er faktisk dyrere enn Meny :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...