Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 er ikke fornøyd med utseende på understellet, syns de indre leppene er for store, og etter noen svangerskap, syns jeg de er litt i veien til tider også... noen som har erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Hei Jeg har selv gjort dette, et par venninner har gjort dette.. Ganske vanlig sa legen etter feks fødsel da de indre kjønnsleppene ble "hengende" en del utenfor. Noen gynekologer kan gjøre det eller en plastisk kirurg. Litt øm, blå og gul etterpå. Men med noen smertestillende så gikk det ganske greit over Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 takk for svar kan jeg spørre hvor mye det koster?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 http://www.askimklinikken.no/ Les om det feks der. Husker jeg riktig betalte jeg 15 000 elller 25 000, maaange år siden. Har nok kvitteringen et sted. Så var jeg hos gynekologen en stund etterpå, og han sa at de og gjorde det. Prisen der var ikke mange lappene for å si det slik, gjett om jeg angret da, for jeg ikke sjekket opp priser flere steder
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 ok, takk skal høre litt med legen min til uka. da skal jeg på kontroll. vi sparer til både større bil og bryllup for tiden, så det kommer i siste rekke, men er lov å planlegge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå