Gå til innhold

Jepp...her er min fødsels historie!ENDELIG!!!!(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble lagt inn mandag kveld 29mars for så å settes i gang på tirsdag morgen,tirsdag morgen ble det bestemt at jeg ikke ble satt i gang pga for stor pågang på avd,men jeg hadde litt rier så ble sendt til en annen avd hvor vi var et døgn,men det dabbet av.For så å bli sendt tilbake onsdag morgen for å ta vannet....Vannet ble tatt kl 0900,kl 1200 ble det satt drypp og det ble fart på sakene...å cm på cm åpnet seg raskt og smærtefult og jeg skrek etter epidural for hadde sånne smærter,legen kom for å gjøre klar til å sette epidural,men skulle sjekke meg først,jeg hadde nå så store smærter og presse trang men skjønte fort at no var galt for han lå for langt opp i kanalen ennå....men gud for noen smærter....og etter mye frem og tilbake og ikke kontakt med den lille ble jeg hastet avgårde for å få haste keisersnitt.Da jeg omsider kom inn der fikk jeg spinalbedøvelse(himmel...)Alt gikk veldig fort og bra,men jeg har mistet en del blod så er litt slapp,men veldig lykkelig over at alt er bra.Lillegutt haddde navelstrengen flere ganger rundt halsen og han sto feilstilt i bekkenet mitt,derfor ble det en keiser som kom til oss.Nå har vi kommet hjem i dag og vi koser oss alle 5.Takk for støtte og omtanke her inne damer og lykke til til dere alle!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omsider kom han:)! Gratulere så mye og god påske!!

Skrevet

Endelig :) Gratulere så mye! kos dere masse framover. God påske :)

Skrevet

Så godt det er over! gratulerer så masse og ha en riktig god påske. Klem.

Skrevet

Oi, litt drama på slutten der. Men NÅ er du vel letta kan jeg tenke meg:) Gratulerer:D

Skrevet

Endelig kom prinsen ja! Godt at alt gikk bra:)) Kos dere med den lille og påska! :))

Skrevet

Gratulerer! Hva var de vitale mål? Godt han ble tatt med ks siden navlestrengen var surret flere ganger rundt halsen - skummelt! Kos dere masse i påsken og tiden framover, det er magisk med disse nyfødte :)

Skrevet

GRATTIS ATE....

endelig ble du også mamma.

nyt tiden fremover

Skrevet

Gratulerer så mye :D

Vi har ventet på å høre fra deg!!

Lykke til videre :)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille (sikkert nydelige) gutten!

Skrevet

Gratulerer så mye Ate!! Godt det gikk bra. Hvor stor var han? Har han fått noe navn enda?

Kos dere alle sammen! Fortsatt god påske!

Skrevet

Endelig var du også ferdig :)

Gratulerer så masse med den lille keiseren :)

Skrevet

Ååå...endelig fikk du lillegutt i armene dine. GRATULERER SÅÅÅ MYE, ATE! :)

Kos dere masse nå i tiden fremover.

Skrevet

Emil ble navnet og han var 3385g og 51cm og 35cm i hodet...Takk jenter ja det er helt nydelig og storebrødrene er SÅ stolte... kos dere alle sammen å takk for meg.

Skrevet

Endelig og Amen sier jeg...

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye, endelig var det din tur :-)

Skrevet

Gratulerer!!! Har vært inne hver dag for å se om det sto noen oppdatering fra deg. Så bra at det endte godt, det høres jo ut som om det var rimelig dramatisk...

Kos dere masse alle fem og nyt de siste dagene i påsken!

Klem fra meg =)

Skrevet

Så deilig at det til slutt ble din tur! gratulerer så mye! håper du får en herlig og koselig tid framover med lille prinsen :)

Skrevet

Gratulerer så masse, ATE :))))

Skrevet

Gratulerer så mye, kjære Ate!! Er så glad på dine vegne! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...