Gå til innhold

Ikke i dag heller ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 7 dager over termin og er her inne for å få litt trøst. Her går man i 266+ dager og bærer dette barnet og hvem skulle vel ha trodd at disse dagene over termin skulle føles så uendelig lange? Det er en kraftig mental påkjenning (i alle fall for meg) og kjenne dagene snegle seg avgårde.

Hormoner on overload!

Jeg våknet i natt med smerter i ryggen og kramper i magen og tenkte HURRA, kanskje i dag?

Men ... ikke i dag heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er tøft å gå over termin... Har termin i dag, så er ikke over enda, men vet likevel godt hvordan du har det! Gikk 15 dager over sist gang, og husker at hver dag over føltes som et gedigent nederlag - som om jeg var den dårligste føderen i verden :) Det var jeg kanskje også, for kom aldri igang, og jenta hadde sikkert fortsatt vært der inne dersom det ikke hadde blitt KS dagen etter overtidskontrollen... Denne gangen hadde jeg faktisk trodd at han skulle komme litt før termin, for jeg har hatt så mange tegn de siste dagene - lå med svake rier i fire timer natt til fredag, men det hele dabbet fullstendig av - siden da har jeg hatt sporadisk aktivitet, men begynner å miste håpet nå...

Nå skal jeg straks ut på indisk resturant, og da blir det styrkegrad 5 på maten! Hvis det ikke hjelper, så melder jeg meg inn i overtidsklubben i morgen!

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for støtten. Jeg er fortsatt preggers! ni dager over termin nå. Tror det som er det hardeste for meg er den psykiske påkjenningen, jeg også våkner opp hver morgen og tenker ikke i dag heller og kjenner det pgså som verdens største nederlag. Alle meldinger på telefon, facebook og sms som sier hva, ikke baby enda?!? går litt innpå meg også. Selvom jeg vet at det er godt ment så minner det meg på at dette er så lett.

Skal på overtidskontroll i dag. Jeg bor i USA og her har de litt andre retningslinjer om overtid. De lar deg ikke gå over 14 dager her men jeg har bare hørt om max 10 dager. Jeg krysser allikevel fingerene for at jeg klarer dette på egenhånd.

Lykke til kjære deg! Håper den indiske maten gjorde susen!

Masse klemmer

Skrevet

Neida, den indiske maten gjorde ikke susen:-( Sitter her fortsatt, nå to dager på overtid... Slike meldinger er slitsomme! Det er faktisk ikke så mange som spør meg om det, mulig de har skjønt hvilket minefelt det er:-)

Lykke til på overtidskontrollen - håper det ordner seg av seg selv! Jeg skal på UL på sykehuset i morgen (vektestimering), og håper da at de samtidig kan sjekke modning + strippe meg. Skal uansett til akupunktøren i morgen og få satt "dryppnåler" - DET må da gjøre susen! Kjenner at jeg virkelig ikke ønsker å gå 15 dager over også denne gangen, spesielt siden snuppa var 4200 gram da hun kom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...