Gjøkeredet③ Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Trenger et som er greit for årstiden.. Tenkte å kjøpe Moby wrap, men så sier noen at det er ganske tykt og det blir varmt inni der.. Mnn de kommer jo i så mange nøytrale farger. Alle forslag tas imot med takk, eneste kristeriet jeg har er at det må kunne kjøpes i ensfarget. Er ikke helt komfertabel med sånn bæresjal i utgangspunktet og vil absolutt ikke ha et i alle regnbuens farger.. Da vet jeg at jeg bare ikke kommer til å bruke det.. Hehe!
strømpå Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Eg har kjøpt binana, det skal vera godt for alle årstider. www.lotusbarn.no
lin76 Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Når har du termin? Eg fekk gutten min 2. oktober, og var kjempefornøgd med MobyWrap til han. Nøytralt, brunt, ikkje for varmt. Hadde lite klede på under, både på gutten og meg, og heller ei stor jakke over oss begge på kalde dagar. Både faren og eg brukte sjalet masse, heilt til gutten blei litt for tungt for det då han var fire-fem mnd.
Gjøkeredet③ Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2010 Jeg har termin 21. April Syntes Moby wrapen virker veldig bra, men hører det er noen som sier det kan bli litt tykt og varmt nå på sommeren.. Kanskje jeg bare skal gå for det likevel.. Hehe! Er det enkelt å knytte?
twoboys & a girl Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Kjøpte tricot slen sist, å er kjempe fornøyd med den. Kan brukes fra nyfødt til 2 år eller 18 kg. Trodde det skulle være vanskelig å lære seg å knyte men prøvde det to ganger så kunne jeg feste det utenatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå