Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Kom mensen regelmessig etterpå? Fjernet min samme dag som jeg skulle ha mensen. Begynte jo å blø da legen fjernet den (måte rote litt for å få tak i den) Og blødde i 4 dager. Kortere enn jeg pleier. Spent på om jeg får mensen til "normal" tid nå...
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 fjernet min selv jeg da, når jeg hadde mensen.. blødde et par dager bare.. vanligvis 5... akkurat til rikitg tid neste mnd kom den, og etter det har jeg ikke hatt den for nå er jeg høygravid
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Ved fjerning av hormonspiral så skal det komme en liten blødning noen dager etterpå. Noe med hormoner å gjøre:) Den første blødningen jeg hadde var da ikke en normal menstruasjon ble jeg fortalt. Hvordan menstruasjon etter dette ville bli vet jeg ikke for jeg ble gravid med en gang også
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Ok. Venter mensen i onsdag, men håper den ikke kommer:-) Stikker skikkelig i livmorhalsen, så håper jeg er gravid:-) (samme var det sist jeg var gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå