Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Jeg har etter forrige fødsel hatt stabil mens som har kommet "på dagen". Nå er jeg snart to uker forsinket, og tre grav.tester viser negativt. Hvis jeg skulle vært gravid, skjønner jeg nesten ikke hvordan det har skjedd, for vi har brukt kondom hver gang, og det er ikke oppdaget "uhell". Har ikke slanket meg mye, ikke vært spesielle stressorer siste tiden. Alt er egentlig ved det vanlige, bare ingen mens. Noen som har vært borti det samme, eller som skjønner hva som kan være tilfelle..?
*Lissi* Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Jeg opplevde engang at mensen var to uker forsinket. Aldri opplevd det hverken før eller senere. Har hørt om de som er blitt gravide og som ikke tester positivt før etter mangen uker da...
Gjest Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Jeg opplevde det da jeg var gravid med eldstemann Testet ikke positivt før etter ca 6 uker. Aner ikke hvorfor for med minste testet jeg positivt 3 dager før mensen skulle komme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå