Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Jeg er en egoistisk person. Jeg har alltid vært veldig egoistisk, er faktisk født sånn. Nå har jeg da fått en datter, og "egoistisk " og "mor", er to ord som ikke passer sammen.. I når jeg fikk henne, var det veldig gale.. Da va jeg meg selv, men nå i det siste har jeg begynt å skjerpe meg litt.. Men det er noen ting jeg sliter med fremdeles.. Dersom jeg har slitt med legging i feks 2 timer, så setter jeg henne forann tven, eller ned på gulvet for å leke så jeg kan ta meg en røyk før jeg klikker.. Jeg vet jeg er en dårlig mor, og jeg vil ikke ha kjeft, men vil ha hjelp.. Datteren min fortjener det beste, og jeg vil kunne gi henne mitt beste.. Værsåsnill?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Jeg er ikke en egoistisk mor, men jeg setter allikevel dattern min foran tv`en dersom jeg er på nippet til å klikke. Har ikke noe å gjøre med å være dårlig mor, vi er slitne, og vi har alle vært der. Det at du vil at din datter skal få det så godt som overhode mulig, tyder ikke på ego. Men dersom du sliter veldig med dette, ta en prat med helsesøster, så kan hun komme med råd. Dette klarer du helt fint:) Bare ta det med ro, og aksepter at du ikke er perfekt!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Jeg pleide også å sette datteren min foran tven å ta en røyk før leggetid. Nå har jeg slutta å røyke og hun er blitt større så hun setter seg foran tven selv før leggetid. Har aldri sett på meg selv som en dårlig mor fordi jeg gjorde dette. Jeg trengte den røyken for å slappe av litt. Det var liksom "min" tid i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå