Gå til innhold

Nå er det min tur til å rope hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 12-13 DPO i dag. Hadde eggløsning 21. mars. Testet med EL-tester for å fastslå eggløsningen.

Tok en G-test i morges, og litt inspirert at alle EL-tester som G-tester trådene her inne den siste tiden, tok jeg også en EL-test i samme urin.

Vel, G-testen ble blendahvit og ikke tegne til strek, men EL-testen derimot, den ble positiv.

Hjelp, nå skjønner jeg ingenting..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende da:) ta en ny g-test om en dag eller 2.. spennende da.. masse lykke til, skal krysse fingrene for deg:)

Skrevet

Oj!! D var da litt i overkant spennende.. ;))

Da får vi jo virkelig testet ut teorien om EL-tester og graviditet.

Lykke til !! Har en god følelse :))

Skrevet

Litt i overkant spendende, rene påske-krimmen.

Har litt dårlig samvittighet fordi jeg var ute og tok et par øl i går

Skrevet

Det er jo ingenting å ha dårlig samvittighet for! En evt. baby deler jo ikke blodet ditt før i uke 6! Og det er langt unna enda. Hvis en liten spire er der, så ligger den bare inni slimhinnene, inni sekken sin med egen næring inni der. Blodårene i slimhinnene går ikke inn til spiren enda.

Det er jo ikke "vanlig" å ha så kontroll på syklusene som vi har, så det er mest advarsler og anbefaling om å være avholds er fordi mange, som jeg sa, ikke vet helt når eggløsning kan ha vært, altså de risikerer å være lengre på vei enn de er klar over.

...vet det hjelper lite å si det, men skriver det nå til deg likevel jeg :) Sa jo jeg skulle trøste når samvittigheten kom!! Kan være det hjelper en stresset og sliten kropp med et par øl også, vet du? Og det er jo stor forskjell på et par øl og et par six-packs.

Jeg bare gleder meg til å høre fortsettelesen på påskekrim'en jeg! :D Uhyyre spennende!! Sitter her selv med høye temper, 14 dpo! Skal teste når jeg får de i posten...forhåpentligvis på tirsdag..mest sannsynlig onsdag. Hehe..

Klem fra

Skrevet

Artig å lese innlegget her, særlig siden det er slik jg fant ut at jg var gravid :)

Hadde ingen g-tester, så når el testen ble knall positiv, så var jg egentlig ganske sikker på at d var fullklaff, men spenningen var jo der likevel :)

Lykke til med testingen og la påskeegget holde seg fast i ni lange måneder :)

Drømme: krysser fingre for deg og :)

Skrevet

Oppdatering:

Her fortsetter påskekrimmen.

Tok en CB+ i går kveld, og en billig-strimmel i morges.

Begge var negative inne i tidsfristen, men når jeg så på dem et par timer etter de var tatt, var det et svakt +/en svak strek der.

EL-testene er fremdeles positive.

Komme til å teste igjen i morgen tidlig.

Har vel IKM i morgen eller tirsdag. Kommer til å bli så skuffet dersom tanta kommer

Skrevet

Så utrolig spennende! Jeg håper og krysser alt jeg har for at strekene blir sterkere og sterkere utover "vår" uke 14 ;-) !

Hold oss videre oppdatert, da!

Skrevet

Oooii!! :o Så spennendeee!! :D

Kjenner igjen dette med skuffelsen..kommer til å bli noen tårer her om det viser seg at ingen eggløsning har funnet sted likevel.

Hvordan står det til på symptomfronten din da?

*fortsetter å krysse fingrene!!!!*

Skrevet

Er temmelig trøtt, og har litt ømme pupper, vondt i korsryggen og stikking i livmoren.

Skrevet

Hehehe, dette er som det skulle vært meg som hadde skrevet dette for 5 mnd siden. Var på fylla på lørdagen og mandagen slo g-testen ut en halvtime etter tidsfristen. 2dgr etterpå svak strek 15 min etter tidsfristen, og på ikm slo den sterkt ut (2 dgr etterpå). Ikke tenk på alkoholen. jeg hadde drukket 8 halvlitere på lørdagen og gutten min i magen ser så perfekt ut atte! legene mine har sagt at det hadde ingen betydning. Krysser fingre for deg. Sikker på du er gravid jeg! Masse lykke til. stoooor klem.

Skrevet

Må nok dessverre skuffe dere.

Jeg har begynt å blø litt. Regner med at tanta kommer for fult innen i morgen tidlig ;-(

Skrevet

N E I !! :( Forbaska mens !!

Jeg frykter min til uka.... Ikke kjempelett å være optimistisk etter 2,5 år..

Vel, klem til deg og lykke til !! Neste måned er d VÅR: sol, varmt og fruktbart... ;)

(d gambler iallefall jeg på.. hehe..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...