Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #51 Skrevet 4. april 2010 Nettopp... Fordi det er en stooooor gjeng fitter her inne. Mr.Perfect
Pengetreet Skrevet 4. april 2010 #52 Skrevet 4. april 2010 Du har et interessant kvinnesyn... Personlig hadde jeg aldri klart å respektere en mann som snakket slik om kvinner. Og jo - det sier mer om deg spesielt, enn om kvinner generelt.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #53 Skrevet 4. april 2010 Det har ingenting med kvinnesyn å gjøre. Jeg har full respekt for kvinner jeg, men kvinner som ikke kan oppføre seg mister jeg derimot respekten fort for. Du har vel selv sett at det er utrolig mange sutrete kjerringer her som bitcher og krangler om den minste ting? Det er jo aldri bra nok for dem. Poenget mitt er at det overrasker meg noe at det tilsynelatende er så mange damer rundt oss som innerst inne er helt skrudde i hodet sitt. Det er altså disse jeg kaller fitter. Det finnes jo møkkagubber og. Det er vel heller disse kranglete damene som har et "interessant" syn på samfunnet og mennesker rundt seg generelt. HVor mange av disse tror du virkelig hadde turt å stå for alle de sure innleggene de har skrevet? Må jo være derfor de ikke lar mannen slippe til her inne, slik at de kan flykte fra hverdagen og ha sin egen lille verden med likesinnede her inne. Hadde noen oppført seg slik i et forhold med meg hadde det vært på huet og rævva ut ganske så fort... Mr.Perfect
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå