Gå til innhold

Hehe! Burde vel ikke le, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skulle skifte på datteren vår på 1,5 år i dag tidlig i sengen. Hun er en meget bestemt jente, som aller helst skulle gått naken hele tiden:-)

Rasende på faren drar hun til seg bleien og roper: "MIN!" Og deretter kommer det kontant: "DUMMING!"

Vi ble litt paffe, men måtte le litt også:-) Dukker opp nye ord hele tiden, og aner ikke hvor hun har lært akkurat det ordet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, ja bare vent, min niese på 2 1/2 skulle åpne julegaven sin, og fikk det ikke til...og da kom det: "men for faen da". Var vanskelig å holde seg alvorlig da, skal jeg si deg. Men hun lærte fort at det ikke var lov å si sånt:)

Skrevet

Jeg vet av en liten knert - sønn av en bonde med noget fargerikt ordforråd. Guttungen hadde barnesete i traktoren og var med pappa på jobb mesteparten av dagen (tryggere å ha toddleren inne i traktoren enn løpende ukontrollert utenfor, dessuten digget han å kjøre traktor med pappa). Resultatet, til fruens frustrasjon, var at guttungens første ord var "faen!". Deretter kom "søle møkk" (kjøre møkk).

Mammaens stolthet var til å ta og føle på :P (et par år senere tok samme pode leketraktoren sin og gikk løs på blomsterbedet til mor, med slåmaskin og henger og full pakke, og så kjørte han til silokummen og la lasset der sammen med slåtten. Moderen var sint i flere uker...)

Skrevet

ha ha!! Men for faen da. Ser det for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...