Gå til innhold

Noen som har prøvd rensekuren C 24 her? Effektiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn før en slankekur eller bare for å rense kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Har ikke prøvd den men flere andre. 2 ganger i året bruker jeg en som heter KUREN, varer i 10 dager. Den er rensende og jeg mister ca 2 kg. Blandes ut i 1 liter vann som jeg går og tar et par slurker av gjennom dagen til det er tomt.

Blir litt uren i huden etter 4-5 dager, kroppen kvitter seg med mye dritt + mye på toalettet :)

Bra start for å miste litt kg :)

Skrevet

Jg har prøvd det, og må si at den er ekstremt effektiv. Jeg tok bare en fjerdedel, og satt på dass i to dager.

Godt råd -vær alene!

:-)

Skrevet

Takk for svar!

Ble faktisk kuren jeg endte med å kjøpe. Bra å lese at du hadde virkning av den!

Jeg tror jeg tåler enkelte matvarer dårlig, å lurer på å rense kroppen først, for så å tilføre enktelte matvarer. Kanskje jeg vil finne ut hva jeg reagerer på..

Men den jeg fikk var i tablettform. Men er vel samme greia uansett. Men gikk du plagsomt mye på do mens du gikk på den?

Skrevet

Ja har god virkning, begynner på en selv nå neste uke, herligt å føle seg litt "renere" :)

Men jeg føler jeg får mer igjen av den drikkende kuren enn den i tab form. Tab var som å ta "vitamner", thats it... Men når du går rundt å slurper av den literen vann hele døgnet rundt så føler du deg "friskere" og sunnere samtidig som du MÅ få i det så mye vann, du tisser også oftere å da får du jo ut litt..

Jeg ville byttet tab i drikkevarianten :) Men skader ikke å prøve begge uansett så ser du hva du er fornøyd med :)

Gikk ikke plagsomt mye på do, tissa MYE pga jeg drakk fast 1,5 liter vann i kuren ++ mer i tillegg. Men hadde mine turer på do (nr 2) litt mer enn før.

Håper den hjelper deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...