Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Sånn før en slankekur eller bare for å rense kroppen?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Hei Har ikke prøvd den men flere andre. 2 ganger i året bruker jeg en som heter KUREN, varer i 10 dager. Den er rensende og jeg mister ca 2 kg. Blandes ut i 1 liter vann som jeg går og tar et par slurker av gjennom dagen til det er tomt. Blir litt uren i huden etter 4-5 dager, kroppen kvitter seg med mye dritt + mye på toalettet Bra start for å miste litt kg
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Jg har prøvd det, og må si at den er ekstremt effektiv. Jeg tok bare en fjerdedel, og satt på dass i to dager. Godt råd -vær alene! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Takk for svar! Ble faktisk kuren jeg endte med å kjøpe. Bra å lese at du hadde virkning av den! Jeg tror jeg tåler enkelte matvarer dårlig, å lurer på å rense kroppen først, for så å tilføre enktelte matvarer. Kanskje jeg vil finne ut hva jeg reagerer på.. Men den jeg fikk var i tablettform. Men er vel samme greia uansett. Men gikk du plagsomt mye på do mens du gikk på den?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Ja har god virkning, begynner på en selv nå neste uke, herligt å føle seg litt "renere" Men jeg føler jeg får mer igjen av den drikkende kuren enn den i tab form. Tab var som å ta "vitamner", thats it... Men når du går rundt å slurper av den literen vann hele døgnet rundt så føler du deg "friskere" og sunnere samtidig som du MÅ få i det så mye vann, du tisser også oftere å da får du jo ut litt.. Jeg ville byttet tab i drikkevarianten Men skader ikke å prøve begge uansett så ser du hva du er fornøyd med Gikk ikke plagsomt mye på do, tissa MYE pga jeg drakk fast 1,5 liter vann i kuren ++ mer i tillegg. Men hadde mine turer på do (nr 2) litt mer enn før. Håper den hjelper deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå