Gå til innhold

Marianne Aulie

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en fantastisk kropp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hun har en fantastisk kropp, men hodet jeg stusser litt på :P

Skrevet

Jeg synes det er deilig med mennesker som tør å være annerledes, selvom hun til tider kan virke litt "blåst"....

HI

Skrevet

Ja jeg synes hun er morsom og at hun har guts som bare det, men metodene hennes for å skape blest om kunsten gjør at jeg føler at hun latterligjør både kunsten og mennesker.

Skrevet

Ja, det er jeg enig i, 9:57.

HI

Skrevet

LA Marianne være i fred. Hun er en fantastisk dame som jeg har hatt med å gjøre. Hun er flink som kunstner men dette hun gjør for å nå frem er dumt. Hun har tross alt en datter som skal leve med henne.

Skrevet

Ja, hvordan får man en sånn?

Men ville ikke byttet hode..

Skrevet

Hehe, kjenner henne jeg også.

HI

Skrevet

09:57 her.

Er da ingen her som har rakket ned på Aulie i den forstand som hun er som kunster eller mennesket, for hun er jo en fantastisk kvinne.

Men som deg er vi ikke like begeistret for hvordan hvilkemidler hun benytter seg av for å skape oppmerksomhet rundt kunsten.

Tenker litt som deg, hadde det vært min mor (som også er ganske så attraktiv) som hadde gjort noe som Aulie gjør, så hadde jeg absolutt dødd av skam.

Om det er meg som føler meg ukomfortabel med at mennesker presser sin egen nakenhet og seksualitet på andre, eller om det er samfunnet som ikke er komfortabel med det vet jeg ikke.

Skrevet

Det som er inne i hodet passer ikke med kroppen hehe, men for en kropp :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...