Gå til innhold

Dere som er alene med barn, hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg skulle bli alene hadde jeg ikke hatt råd til mer enn 3-roms, og ungene måtte da dele rom, eller jeg måtte ha sovet på stua. Eller jeg måttet flytte til et rimeligere sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 1 barn og eier en leilighet med kun ett soverom. Barnet er lite ennå, så jeg satser på å selge snart og kjøpe noe med minimum 2 soverom.

Skrevet

Jeg leier hybel hos broren min av praktiske årsaker. Er kun ett soverom, men det går. Er relativt god plass her for en stor og en liten, blir boende her frem til jeg får råd til å kjøpe.

Skrevet

Jeg er alene med et barn. Leier en leilighet på 90 kvm, med 2 soverom. Betaler 6000 kr. i mnd.

Skrevet

Det er da jeg skjønner at jeg ikke bør bli alene,når leie-alternativet ikke engang slår meg..

hi

Skrevet

Men kjære deg.. Hvor gamle er barna dine da?

Det er ikke verdens undergang om de må dele rom, vel? Har du råd til å kjøpe i stedet for å leie - men med ett soverom for lite, så hadde jeg glatt valgt den løsningen.

Skrevet

De er 2 og 5. Håper jo ikke at jeg blir alene da...

Skrevet

Jeg er alene med to små og leier en leilighet på 93 kvm, 2 soverom. Så jenta på strax 4 og gutten på 2,5 deler rom. Går veldig fint, skjønner ikke problemet med at de deler når de enda er så små. Hadde vært noe annet om jeg hadde hatt tenåringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...