Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Har 2 barn nå. En jente på 5 år og en gutt på 3 år. Jeg har alltid hatt lyst på 3 barn. Mannen har vært veldig i mot det for han syns vi har nok med 2. Men nå har jeg fått klarsingnal Han syns det er greit å begynne på nr 3 nå men da får jeg kalde føtter... Vi har en del betalingsnmerkninger som vi driver å betaler på.Begge har faste jobber og vi har hus og bil, men så føler jeg at det blir dumt å få et barn til når vi har betalingsanmerkninger. Kan man gi like mye kjærlighet til 3 barn. Jeg vil ikke at mellomrommet skal være for stort heller. Huff er så usikker på hva jeg vil akkurat nå og hva som er best for oss... Har også tatt en bukplastikk for 7 mnd siden.
Gjest Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Selvfølgelig kan man gi like mye kjærlighet til tre barn som til to. Hvis du derimot ikke føler deg klar for ett barn til og dere har litt trang økonomi som det er er det jo greit å vente eller droppe da. To barn er flott det også, er det ikke? Hilsen tobarnsmor som ikke vet selv om hun vil ha flere eller ikke, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå