gullegget Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Vi blir ikke enig om navn:P Jeg har falt helt for Tiliam, men mannen min liker det ikke. Og får en del "hva sa du?" når jeg sier navnet. Men når minsten skulle få navn, Torben som ikke er så uvanlig. Fikk jeg også komentaren "hva sa du?". Når vi ventet førstemann visste vi ikke kjønnet og hadde klart Tobias og Adine. Ut kom en gutt:) Uten at vi hadde tenkt over det het vi alle nå noe 3 på T:) Så ventet vi gutt nummer to, og siden vi hadde tenkt til å stoppe der måtte det jo bli noe på T, Theodor:) Lysten på nummer 3 kom og plutselig ventet vi bonus nummer 4:) Nå blir det sterilisering!!! Vi har snakket litt om Tage også. Mange fine navn som begynner på Tor, men syntes det blir for likt Torben. Tips???
Erle79 Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Jeg synes Tiliam er et fint navn, men hvis ikke mannen din liker det, så hjelper jo ikke det mye... Datteren min går i barnehage med en som heter Tiliam. Det var litt "hva sa du" når vi møtte ham også, men nå liker jeg navnet godt. Jeg synes det er bedre med et flott sjelden navn som man må gjenta, enn topp-ti navn som man kjenner 14 navnebrødre av fra før...
Gjest Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Jeg synes det høres ut som noen glemte å sette w foran i uttalen :-/ beklager. Mulig man venner seg til det som man gjør med mange navn. Det finnes vel mange navn som begynner på T?
lin76 Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Trond Truls Tord (men byrjar altså på Tor-) Tarald Tinnius m.fl. Lån navnebok på biblioteket! Der står det MANGE namn per bokstav.
Ceekey Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 syns tiliam var kjempefint! vet du hva det betyr? jeg klarte ikke å finne det på navneguiden eller noe annet sted...
gullegget Skrevet 4. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2010 Vet ikke hva det betyr, så navnet på barne tv i julen:) Vi har gått igjennom navnebøker og navneguiden, men tenkte kanskje noen satt med navn som ikke var der:) Mannen min valgte Torben, uten at jeg likte det helt.. Så jeg lurer på om jeg skal få igjennom mitt ønske denne gangen:) Takk for svar:)
bullebull&gullegull Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Jeg syns det var kjempefint jeg! Det hadde garantert stått på lista mi sist hadde jeg hørt om det ) Jeg hadde forsåvidt Timon høyt på lista sist men da ble jeg ledd ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå