Jordbærpiken Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Hvordan kan jeg få ulltøyet mitt og til minsten til å lukte godt? Jeg bruker den rosa milo-flasken, men synes det blir luktendes så rart av tøyet.. Man skal visst ikke bruke skyllemiddel, men finnes det noen annen ulltøy såpe som i det minste får tøyet til å lukte litt bedre??
trollmamma Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Lukter det vondt av ulltøyet da? Sjølv hater eg sånn parfymelukt av klær. Bruker vakemiddelet frå nøstebarn, og til skyllemiddel bruker eg ein dæsj med edikk. Edikken gjer klærne deilig mjuke. bruker det forresten på vanlege klær i stadenfor skyllemiddel også ) Billig, bakteriehemmende, luktfritt og miljøvennleg.
Mummys Muffin & Nakenfis Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Milo skyllemiddel for ulltøy bruker jeg. Dufter ok.
___ Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Ulltøyet lukter aldri ekkelt her. Det viktigste er å henge det opp, på et luftig sted, med en gang det er ferdigvasket. Aller best lukter det om det har hengt ute i solen.
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Jeg elsker milo-lukta jeg, så her brukes ikke noe skyllemiddel.
Gjest Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 Jeg bruker Nøstebarn sitt vaskemiddel til ull, og det lukter kanskje ikke kjempegodt, men siden jenta mi bare bruker ull - så lukter det liksom henne av det - så jeg synes det lukter kjempegodt ♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå